Zerox Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Helt nytt FRIED stylingsett fra plast og son selges! Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 pris?? Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet August 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 4500,- Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 følger øyelokk og alt sånnt med? er det til 240 stasjonsvogn eller sedan? (ja jeg så bildet, men veit jo aldri) Bor på jessheim så er ikke noe prob å hente det, hvis jeg kjøper det... Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet August 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Øyelokk følger ikke med.. Det er front, side skjørt og bakfanger Kostet 8000,- Settet passer til både 240 og 245 Jeg bor forøvrig på Råholt... Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet August 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Åssen ble det? skulle du ha det? Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mork1 Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 litt langt å sende det til nord norge :P Hvorfor selger du stylingen? Siter 1987 MR2 AW11 1994 MR2 SW20 Klubbleder TS-ogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 hmm på plast å son får du jo med takvinge og øyelokk da.... Men har jo sendt deg en del PM men får så og si aldri svar... Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet September 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Men det er ikke med takvinge og øyelokk i den prisen dere ser der! Øyelokket koster 500,- ekstra og takvingen 1500,- ekstra.. Siden jeg skulle ha dette på en 244 så var det ingen grunn til å ha med takvinge.. øyelokk synes jeg forøvrig er stygt... Når det gjelder det PM greiene, så er det ikke så ofte jeg sjekker den, skal prøve å bli flinkere til det! Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Oktober 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 :rolleyes: Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 og opp igjen Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg