Gå til innhold

Audi Coupe GT delebil

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Har en Audi Coupe GT(typ85) delebil som jeg selger deler i fra, har så å si alt. kan sende ved forskuddsbetaling. hvis noen skal ha noen større deler(motor, drivverk osv.) så må dere evt. hente. hvis det er noe dere trenger er det bare å spørre :) kan også selges hel, den har en bulk ved venstre hjulbue bak + at det må byttes et stabiliseringsstag i bakstillinga + et bremserør for at den skal kunne brukes forsvarlig. egner seg best som delebil, da den ikke ser så pen ut akkurat

 

kan også ta innbytte i div deler som passer disse bilene :)

 

er denne bilen hvis noen lurer(gammelt bilde):

photo.jpg

 

Hele bilen går til førstemann som kommer med 3000kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal prøve å få tatt bilde i dag, har vært opptatt pga lekasje på quattro'n + at det blir mørkt her i fem tiden på ettermiddagen, så vanskelig å få tatt bilde :P

 

hvis noen vil kjøpe hele greia så hadde det vært fint, bilen er stort sett komplett, men ser ikke pen ut akkuratt(en del lakkrust osv)..

 

er ingen skyldige avgifter, bilen ble avskiltet i august(frivillig) årsavgift for i år er betalt, og den skal på EU-kontroll i november. km stand er såvidt jeg kan huske 235.000km

 

kan også nevne at det står gule koni framme + høyre bak(venstre bak knakk i krasjen, så står en helt ny sachs gassdemper der nå, følger med en til høyreside også) har også to helt nye framskjermer som kan følge med mot tillegg. felgene på bildet er knuste som følge av krasjen, så står noen andre på nå(må ha 2 nye dekk)

 

Sneaker: send meg addr. din på pm, så kan jeg skru av og sende kromlistene så snart som mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår