texas_ranger Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 i dag når jeg var på jobb så frøys jeg noe så jækla så måtte ned på hydro og fylle kaffi koppen en tur etter og ha kjørt 30 meter ga jeg på litt og bilen daua bare av, kom litt tilbake når jeg slapp gassen men holdt ikke mere enn 4-500RPM så stoppa og kikka litt og nøkka litt i noen vacum slanger og plugledninger og pirka litt på ledninger til fordeleren etter det var den fin igjenn noen som har ide om hva det kunne vært? den var litt rar på morraen også starta fint men døde ut rett etter så når jeg starta igjenn holdt den også sånn 4-500RPM men fikk rusa den opp litt etter litt og da virka den grei igjenn. har også problem med at den fusker innimellom altså hopper over ett slag i ny og ne mine tanker er at det er noe tulball med fordeleren noen som har noen forslag? Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Hei texas! Samma skjedde meg her for noen uker siden, bare at jeg fikk ikke start på den i det hele tatt! Gjorde det samma, ned i motoren, ta opp fordelern, pirke litt på ledninger, opp med plugger osv! Viste seg at den ene plugg hetta ikke satt helt som den skulle. Så mye raseri og sinne over så lite:) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 hmm kondens.. kunne virke som om den ikke fikk bensin da når du ga på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg