Tee-Zee Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Panseret er likt på M3 og vanlig 3-serie så vidt jeg kan se utifra google sine bilder. Speilene er vel det som forteller oss at dette er en ombygd 3serie bare, ettersom rillene på sida og fangeren er M-sport. Det vel strengt tatt ikke det? Hvis du ser der, så ser du at den ikke har den samme forhøyningen i panseret som M3 har. :) Men på grunn av speilene, tror heller ikke jeg det er en M3. Her er en original M3: Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Ahh sant det! Ser det nå, M3'en har jo enda en forhøyning midt oppå der :) Alrighty! Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Det der er ikke en M3! Se på sidespeila vanlige speil som sitter på netsen alle BMW'er. En M3 skal vel ha speil som denna: Og powerbulge, frontfangern er heller ikke org ligner mer på rieger sin. Siter (X) BMW E46 318IA (X) BMW E60 530DA (X) BMW E39 525I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 men det var en pen bil. hadde sikkert lurt mange om han hadde skifta speil... Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 M3 kommer vel heller ikke med sølvlister rundt rutene? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Ikke vet jeg. Men de sølvlistene passa utrolig bra til bilen. Med tanke på at grillen og kanten på felgene er likt ;) Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 ser det er "avkreftet" her i tidligere poster, men gjentar det; ikke en m3 nei Meget pen bil uansett :) Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Den er i allefall bra ombygd,se på skjermene foran og bak på kontra en original........... noen har lagt litt tid i denne,vil jeg tro.Vet man får kjøpt M3 skjermer foran og bak,men de bak er verre å montere;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Ikke en M3 nei. Skjermene ser mer utbygget ut enn på M3. Vanlige Coupe speil og vanlig speil inni. M3en har ovalt innerspeil. Frontfangeren er ut som Kerscher, ikke Rieger. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg