onkeljan Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Klimaanlegget har vært helt tullerusk i flere år, lyset har kommet og gått, enkelte dager har jeg hatt airkondition, og andre dager har jeg hatt varmeapparat. Nå så imidlertid det siste ut til å ha fungert for siste gang, og jeg måtte krype til korset og kjøpe en ny styreenhet (display) til klimaanlegget. Orginalt koster dette den fantastiske sum av 8500,-. Jeg skruddet det opp, og det er ikke noe mere avansert, enn kalkulator innvendig. Jeg fikk selvfølgelig et nytt display som viset farenheit, i stedenfor grader, og nå blinker det i takt med ca 1 sekunds mellomom. Dette varer noen minutter før alt ser ut til å være normalt. Men å få varmegrader ut av dette vindunderet viser seg fortsatt å være en umulighet. Forslag? *brrrrrrrr* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsblå Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 for å skifte fra farenheit og til celsius holder du inn resirk knappen på kontroll panelet samtidig som du trykker på pluss knappen på temp innstillingen. Siter Audi A4 1.8t Quattro go`biln Peugeot 406 arbeidsbil`n Tidligere: Volvo 740,Datsun picup,2x ascona,boble,BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Klimaanlegget har vært helt tullerusk i flere år, lyset har kommet og gått, enkelte dager har jeg hatt airkondition, og andre dager har jeg hatt varmeapparat. Nå så imidlertid det siste ut til å ha fungert for siste gang, og jeg måtte krype til korset og kjøpe en ny styreenhet (display) til klimaanlegget. Orginalt koster dette den fantastiske sum av 8500,-. Jeg skruddet det opp, og det er ikke noe mere avansert, enn kalkulator innvendig. Jeg fikk selvfølgelig et nytt display som viset farenheit, i stedenfor grader, og nå blinker det i takt med ca 1 sekunds mellomom. Dette varer noen minutter før alt ser ut til å være normalt. Men å få varmegrader ut av dette vindunderet viser seg fortsatt å være en umulighet. Forslag? *brrrrrrrr* Sjekk litt her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=63627&highlight=klima+blinker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Bj Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Klimaanlegget har vært helt tullerusk i flere år, lyset har kommet og gått, enkelte dager har jeg hatt airkondition, og andre dager har jeg hatt varmeapparat. Nå så imidlertid det siste ut til å ha fungert for siste gang, og jeg måtte krype til korset og kjøpe en ny styreenhet (display) til klimaanlegget. Orginalt koster dette den fantastiske sum av 8500,-. Jeg skruddet det opp, og det er ikke noe mere avansert, enn kalkulator innvendig. Jeg fikk selvfølgelig et nytt display som viset farenheit, i stedenfor grader, og nå blinker det i takt med ca 1 sekunds mellomom. Dette varer noen minutter før alt ser ut til å være normalt. Men å få varmegrader ut av dette vindunderet viser seg fortsatt å være en umulighet. Forslag? *brrrrrrrr* Hvordan gikk det med denne??? Har samme problemet selv, ingen varme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkeljan Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 skiftet motor, audien har 3 motorer til varmeapparatet, skiftet den ene. ca 2000,- for blinkingen på displayet måtte jeg skifte display 6000,- med rabatt. celsius tingen ordna de på verkstedet, forstod ikke hva han oppom her mener. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Bj Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 skiftet motor, audien har 3 motorer til varmeapparatet, skiftet den ene. ca 2000,- for blinkingen på displayet måtte jeg skifte display 6000,- med rabatt. celsius tingen ordna de på verkstedet, forstod ikke hva han oppom her mener. Står disse motorene samlet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkeljan Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Står disse motorene samlet?? Beklager, men det vet jeg ikke, men jeg kan tenke med det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg