PsychoPat Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Det høres veldig bra ut. Det å kjøpe gode komponenter til en forholdsvis lav pris er absolutt ikke umulig! Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 ja det kan bli en lang bygge logg hvis du hele tiden skal skifte meninger :) men lykke til :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 ja det kan bli en lang bygge logg hvis du hele tiden skal skifte meninger :) men lykke til :) Hehe ja det tror jeg også! Det kommer en logg iløpet av 1 uke! Da er spilleren forhåpentligvis annkommet. Sub blir vel bestillt innen 20 dager :D Blir 18 om 20 dager :D :win Så da blir det kassebygging! Har laget et par illustrasjoner på hvordan ting kommer til å bli byggd! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Hehe ja det tror jeg også! Det kommer en logg iløpet av 1 uke! Da er spilleren forhåpentligvis annkommet. Sub blir vel bestillt innen 20 dager :D Blir 18 om 20 dager :D :win Så da blir det kassebygging! Har laget et par illustrasjoner på hvordan ting kommer til å bli byggd! Har du begynt å kjøre opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Har du begynt å kjøre opp? Sånn halveis :D Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Sånn halveis :D Ok, det går tregt med meg, men har tatt teorien, så har bare oppkjøringa igjen så;) Men det går som oftest tregere enn man hadde trodd:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Ok, det går tregt med meg, men har tatt teorien, så har bare oppkjøringa igjen så;) Men det går som oftest tregere enn man hadde trodd:D Jeg skal ta teorien snart! Så skal jeg ta intensivkurs til våren! Så har my tid på å fikse golfen min :D Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Jeg skal ta teorien snart! Så skal jeg ta intensivkurs til våren! Så har my tid på å fikse golfen min :D Åja såpass. Da er det vel en stund til du har lappen:op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Åja såpass. Da er det vel en stund til du har lappen:op: Hehe ja, har ikke noe å si for meg egentlig! Skal få skilter på den om eij lita stund da! Slik at jeg kan ha fest sjafør og greier! :titties: Så det blir en del mekking framover da! Slik at jeg skal få bilen i tip top stand ^^ Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Hehe ja, har ikke noe å si for meg egentlig! Skal få skilter på den om eij lita stund da! Slik at jeg kan ha fest sjafør og greier! :titties: Så det blir en del mekking framover da! Slik at jeg skal få bilen i tip top stand ^^ Er det en GTI? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Er det en GTI? Nei det er en 1.8l 90 hester. 5-trinns kasse. Meget sprek igrunn! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Er ikke rare bilen den skal dra på heller, 8-900kg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Er ikke rare bilen den skal dra på heller, 8-900kg ja det er noe slikt ja! Skal se i vognkortet etterpå nå! Skal laste opp noen bilder senere! Så skal få denne trådn flytta! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg