***shaddiw*** Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Ok jeg bestiller sub og forsterker innen 15 minutter. Det jeg har kommet fram til er: Forsterker: Tarantula TRA340.2 1*340wrms Subwoofer: Alpine SWR-1242D Subben krever 200-340wrms. Dette skal inn i en liten 2`er golf. Dette faller i smak hos meg men faller det i smak hos dere! Jeg bestiller ifra http://www.megabillig.com Trenger svar snarest :D Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 http://www.megabillig.com/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=21&id=1724 http://www.megabillig.com/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=14&id=1495 Jeg syns du kunne linket til produktene så jeg hadde slippi å lide og lete etter produktene! ;) Uansett - det er jo en serdeles dårlig kombinasjon. Forsterkeren er brokoblingsbar i 4Ohm, og subben blir i 8Ohm eller 2Ohm! Kom med ett nytt forslag, eller så kan jeg jo foreslå: http://www.megabillig.com/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=14&id=1605 eller bytt sub til http://www.megabillig.com/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=21&id=1628 Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Er forsterkeren virkelig ikke stabil i 2ohm brokoblet? Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Endring i planene! Det blir innkjøpt spiller istede! Denne: DEHP5800MP Link: http://www.megabillig.com/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=19&id=1537 Har allerede komponentsett osv. Trenger bare sub og forsterker etter dette! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Endring i planene! Det blir innkjøpt ?? istede! Denne: ?? Link: ?? Har allerede komponentsett osv. Trenger bare ?? og ?? etter dette! WTF???!!! :hvaskjera :chairshot Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Er forsterkeren virkelig ikke stabil i 2ohm brokoblet? Man trenger vel ikke akkurat å være rakettforsker for å lese dette: RMS Bridged @ 4 Ohms 340 X 1 ? Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Caps_on, huk tak i en av forhandlerne her på forumet. Hyggelig folk som hjelper deg med det du trenger =) Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hehe etter mye om og men, og mye tull så er den spilleren som er linka i et par poster over betillt! Endelig :D Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hehe! Ok, da skjønner jeg litt mer. Noe rart med forumet? Du får satse på at en overleverer turen over dammen da.. Det er visste noen andre her som har hatt litt problemer. Jeg ville vel ikke akkurat bekymret meg, såpass godt som spillerne er pakket inn i iospor. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hehe! Ok, da skjønner jeg litt mer. Noe rart med forumet? Du får satse på at en overleverer turen over dammen da.. Det er visste noen andre her som har hatt litt problemer. Jeg ville vel ikke akkurat bekymret meg, såpass godt som spillerne er pakket inn i iospor. Ja sant nokk! Men den er da forsikret så får da ny viss den ikke overlever da! Men det kan hende den er på lager i norge da! Men så har jeg fundert litt her å der! Så har jeg kommet fra til et meget "klokt" valg tror jeg! Jeg kommer vel til å satse på Dynabel sub og forsterker. Men det er til neste runde da! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Ok.. Hvis du ombestemmer deg like ofte som du har gjort til nå - så ville jeg tatt meg litt tid å tenkt på hva du skal kjøpe! Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Ok.. Hvis du ombestemmer deg like ofte som du har gjort til nå - så ville jeg tatt meg litt tid å tenkt på hva du skal kjøpe! Egentlig skulle man ha leaset bilstereo... hvis du sjønner:D Man blir jo aldri enig med seg selv:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hehehe! Der sier du noe! Også kan man ha slike standarer for festerskruer til forsterkere, kondensatorer. DSP'er og elementer. Sånn at man kan bygge et bygg, men bytte komponenter... Umulig? Ja... Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hehehe! Der sier du noe! Også kan man ha slike standarer for festerskruer til forsterkere, kondensatorer. DSP'er og elementer. Sånn at man kan bygge et bygg, men bytte komponenter... Umulig? Ja... Hurtig kobblinger ja. Borrelås;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Hehe jeg ombestemmer meg oftere en jeg skifter sokker! Så nå vet dere det! Nei det som det står mest på er økonomi! Jeg er ikke interisert i det annlegget som donker mest og bilen høres ut som den detter ifra hverandre! Jeg er ute etter pen lyd til en helt ok pris! Derfor kjøpe jeg pioneer spilleren for jeg har Alltid likt pioneer. Dynabel har jeg ikke hørt noe annet enn gode ord om så. Og prisene er overkommelige. Dette er på handlelisten min nå: Subwoofer: dynaBel 12" Multimagnet Subwoofer 4 ohm Forsterker: dynaBel BF1702 - 2x170 Watt RMS Bilforsterker Forsterkeren blir brokoblet til 530wrms så vidt jeg vet. I 4 0hm vell å merke. Og det driver 600wrms subben helt OK. Husk alt dette skal i en liten golf. Senere så kommer vel en til forsterker til komponent sett. Jeg har et komponent sett ifra DreamTM. Men det tålte ikke 300wRms (oooops)! Men det er en anna sorg. Så det kommer vel enten Soundstream eller Morel (meget lyst på morel) Kommer vel til å lage en liten prosjekt logg for dere også! Så dere slipper å lese mine tørre kommentarer og innlegg :D Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg