Fashen Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Heisann! jeg har kjøpt meg fett anlegg problemet er at jeg er fulstendig udugelig og ikke sjangser på og montere dette selv! SÅ hvis noen har noen tips til steder som gjør dette? (helst ikke alt for dyrt og i oslo/Akershus) helst et seriøst firma du har erfaring eller kjenner noen som har det med det firmaet. anlegget som skal monters består foresten av : cd spiller 6x9 høytalere frontsett 2 stereo forsterkere 1 monoblock 2x12 subwoofere cd-veksler har signal kabler men trenger strøm kabel og kondesatorer og alt sånn tull. så hvis noen også kan gi meg en Ca pris så jeg vet hva jeg kan forvente meg! Takker på forhånd for seriøse svar! :) Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Tessta Elektronikk, Industriveien 9 eller.no nesten nabon til http://www.crazytuning.com. De fikser det meste alarmer, bilsterio osv... Telefon nr til kara kommer i morra. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Hvorfor ikke lage en post "noen som vil tjene litt små penger på sterio montering?" så kanskje en eller annen hyggelig fyr her gjør det billig for deg. Er jo sikkert en del her som har "peil" på det. Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet August 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Ja hvis noen her er såpass gode at de får til en montering med plexiglass over forsterkere og sånne ting så for all del.pm meg med et prisforslag :) Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Prøv å lag den tråden under Bilstereo forumet?! Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg