113deluxe Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Noen her som eier denne? Så den i slependveien igår med ene framhjulet trykket godt inn under bilen. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Veit hvem han er.. OZ Racing felger? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 bilder, bilder, bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Tror jeg ogsaa kjenner han hvis det er oz felger.. Eller jeg vet. Han heter Daniel i saa fall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Tror jeg ogsaa kjenner han hvis det er oz felger.. Eller jeg vet. Han heter Daniel i saa fall Stemmer! Å ja det er han sin bil. Han måtte svinge unna en gutt som kom syklende i veien og tok en fortauskant heftig. Er det enste jeg veit! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Serioest? Har ikke snakka med han paa en stund, men han kjoerer jo serioest som en gris da. Var paa tide det skjedde noe. (sorry daniel hvis du leser dette noen gang:P) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Hahaha nei han kjører ikke så pent, men han blei jo påkjørt eller kjørte på en her i fjord sen høst også:P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Han blei vel paakjoert av en kompis som brekka inn i han, var det ikke saann? Ogsaa oedela han girkassa en gang da de fant ut at de skulle kjoere fra slependen eller noe til verket uten aa gire, og de hadde i 5-gir. Klutchen var det kanskje forresten:P Han ass! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Stemmer! Å ja det er han sin bil. Han måtte svinge unna en gutt som kom syklende i veien og tok en fortauskant heftig. Er det enste jeg veit! Han har IKKE hatt 40km/t der iallefall når jeg så hvordan det hjulet lå med minst 45graders positiv camber innover i hjulhuset. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Ikke veit jeg:P Kjenner han ikke så utrolig godt! Har snakka med en en god del ganger! Er en kompis av en kompis! Men jeg kjenner til kjøringa hans, han pleier ikke kjøre spesielt pent! BTW: Så jeg bilen din utenfor dolly dimpels (er vel blitt en god stund siden) Rune;) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Ikke veit jeg:P Kjenner han ikke så utrolig godt! Har snakka med en en god del ganger! Er en kompis av en kompis! Men jeg kjenner til kjøringa hans, han pleier ikke kjøre spesielt pent! BTW: Så jeg bilen din utenfor dolly dimpels (er vel blitt en god stund siden) Rune;) Ver heldig med den parkeringen...;) Skulle på kino. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Han har IKKE hatt 40km/t der iallefall når jeg så hvordan det hjulet lå med minst 45graders positiv camber innover i hjulhuset. Jeg kan garantere at han ikke kjørte i 40 er vel mer sannsynlig at han kjørte i 80. Jeg er sjelden redd altså, men må inrømme at jeg blir det av og til når jeg sitter på med han.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg