knutsern Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 jeg har en volvo 144 67mod som jeg skal selge. er litt jobb men er i daglig bruk å er godkjent til april 04.. ikke mye rust, har vert rustsveist, litt slitt interiør, motor er en b18 med r-kam så den tåler ikke lavt turtall. elektrisk ok. original volvo 46 rød! grynnet bakskjermer.. har bilder om interesse.. er interessert i motor og felger å annet snacks da jeg har en 240 også:) tlf får du på pm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutsern Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 send gjerne sms eller ring på tlf 93632158 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sykesatan Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 ca. pris?? ser du holder til på lesja :P kjenner du noen som heter marit løvlid der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutsern Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 har tenkt på rundt 8-10000kr. nei tror ikke det, er innflytter så jeg kjenner ikke så veldi mange enda.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sykesatan Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 hvor på lesja bor du da? :P jeg bodde på lora i fjor... mamma bor der fortsatt :uhhmmwhat?: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutsern Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 bor på selve lesja, i byggefeltet ovenfor sentrum. hva heter du da?? kansje samboern min vet hvem du er... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sykesatan Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 jeg heter ole simen :puke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 har ikke bilde a.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutsern Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 bilen er solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg