R_Style Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 nei det har du jo da rett i, sant nok det. jeg har det samme problemet selv med senkesettet (forran), bak så senker den nok men forran grr vil ikke dette helt ned. så jeg lurte på slike strammere som du skrur fjørene i sammen med men jeg er ikke sikker på hvordan det er jeg ? har du vært borti slike før ? Å begynne å klemme ned fjørene med slike klemmer ser j på som skeptisk... Like greit å kappe mener nå j, men dette er det sikkert delte meninger om... Erik: Når den tiden kommer så skal du få høre fra meg :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 fjørklemmer er greit på stands og show, men ikke veibbruk. hva tror du skjer nå du treffer en dump? jo fjøra går sammen, og fjørklemmene hopper av. Den er god :=) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apoc_ Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Her er en guide til hvordan man setter 740 konsoll i 240. Siter 1989 - Volvo 740 TIC - B230FT - Prosjekt 1985 - Volvo 740 GL - B230A - Bruksbilen 1993 - Opel Omega 3000 24v - C30SE - Solgt 1984 - Volvo 740 GL - B230A - Solgt Ø.K: Add-on styling til Volvo 7-serie, evt noen som støper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoSkrue Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 fjørklemmer er greit på stands og show, men ikke veibbruk. hva tror du skjer nå du treffer en dump? jo fjøra går sammen, og fjørklemmene hopper av. Den er god :=) nei skal vere enig der, men å kappe ei senkefjør er jo borti hampen det jo, sulle liksom ha sluppet det, men må man så må man. ser litt teit ut slik det er nå ihvertfall. den skal få være slik ut vinteren så får vi se hva vi finner på til våren. Siter Mitt Prosjekt : Overhaling av b230ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoSkrue Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Å begynne å klemme ned fjørene med slike klemmer ser j på som skeptisk... Like greit å kappe mener nå j, men dette er det sikkert delte meninger om... Erik: Når den tiden kommer så skal du få høre fra meg :) ja er litt enig der. kapper jeg så frykter jeg at den kommer altfor langt ned, hvor mye detter den sånn ca: hvis jeg kapper en runde da ? jeg mangler vel rundt en 3 cm for at det skal bli nice, bak så er den jo grei liksom, og en ting til, jeg har godkjente senke fjører, vil ikke da dette falle bort hvis jeg setter vinkel sliperen i dem ? Siter Mitt Prosjekt : Overhaling av b230ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkiz Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Bli bilen min detta når du itte skl ha den lenger;) hehe. Siter -91 Audi 80 2.0 *94 Opel Vectra 2.0i *90 Vw Passat 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg