Trond D Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Gralla med ny volvo. Ser for meg at volvo vinga hadde passe godt på den der. Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkiz Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 vi har kanskje itte sett. men får sett i helga ;) hehe Siter -91 Audi 80 2.0 *94 Opel Vectra 2.0i *90 Vw Passat 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Da var helga over, og j har endelig fått gjort litt med bruksbilen... Senka (trenger mer senking bak), sunguard 35% solfilm, lakkerte inne i lyktene, fjerna skvettlapper bak, bytta o-ringer til dysene, skikkelig vask både innvendig og utvendig, og fått på vinterdekka... Nå er det bare å vente på kong vinter! også kom en god venn av meg innom, for å demonstrere hvor lavt vi burde slippe ned bilen min... Skal ivei på høgger`n til helga, for å se om j finner innsynsskydd bak (som sitter på 86-93 modellen), som j skal sette på min... Syns det er for "nakent" bak der nå... Skal også pelle vekk hengerfeste og få fiksa eksosen...! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Kjempefint...den blå 240'en sto tilsalgs på autodb for en liten stund siden ikke sant? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi T Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 vart ganske lav nå. har du bare kappa fjørene? hvorfor tok du bort GLE emblemet i grillen? Siter 1998 Volvo 940LT 1979 Volvo 242DL 1986 Volvo 240GL 1975 Volvo 244L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Den blå stod til salgs på autodb for en stund siden ja, stemmer det... Black`n and decker senkesett ja, får holde på bruksbilen det... Syns ikke det GLE merke i grillen var noe fint, driver å peller vekk emblemene bak også... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 synd du tok bort reflekstapen... den gjør nå at en bil ser helt original og strøken ut syntes jeg. Men men. Ville hatt gle merket i grillen også. Men min smak er ikke lik andres så,, hold oss oppdatert :) Fin bil dette Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 synd du tok bort reflekstapen... den gjør nå at en bil ser helt original og strøken ut syntes jeg. Men men. Ville hatt gle merket i grillen også. Men min smak er ikke lik andres så,, hold oss oppdatert :) Fin bil dette Hadde refleks-tapen vært i strøken stand, hadde den fått sittet der, men den hadde løsna mange steder, og var ganske slitt, så fant det like greit å fjerne den... Alle har ikke lik smak vettu, like greit er det :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Bilder av bilen innvendig,motorrom osv. ? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Bilder av bilen innvendig,motorrom osv. ? Hvis det ikke blir alt for mørkt i dag når j kommer hjem, skal j ta noen bilder av motorrom og innvendig... Ikke mye å skryte av der, men det er nå så... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 synd du tok bort reflekstapen... den gjør nå at en bil ser helt original og strøken ut syntes jeg. Men men. Ville hatt gle merket i grillen også. Men min smak er ikke lik andres så,, hold oss oppdatert :) Fin bil dette Hei.. Mener jeg har NY sånn teip rull liggende ..ender vel opp med at jeg hiver det ettervert..kjøpte opp masse orginal deler etter en gamling.. Jobber i kragerø..men er er jo et stykke unna fordet.. Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi T Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 hvor mange runder har du kappet fjørene? du skal ikke selge det GLE emblemet til å ha i grillen vel? Siter 1998 Volvo 940LT 1979 Volvo 242DL 1986 Volvo 240GL 1975 Volvo 244L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hadde refleks-tapen vært i strøken stand, hadde den fått sittet der, men den hadde løsna mange steder, og var ganske slitt, så fant det like greit å fjerne den... Alle har ikke lik smak vettu, like greit er det :) skjønner... :) ville fått på en ny fersk en hadde jeg vært deg. Hvis bilen er så bra som på bildene så ville den refleksen satt prikken over Ien. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 skjønner... :) ville fått på en ny fersk en hadde jeg vært deg. Hvis bilen er så bra som på bildene så ville den refleksen satt prikken over Ien. var ute å kikka litt.. mener jeg hadde til 240 oxo menne dette er til 140 da :( [/img] tror ikke det er det samme ...virka altfor bred.. Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 var ute å kikka litt.. mener jeg hadde til 240 oxo menne dette er til 140 da :([/img] tror ikke det er det samme ...virka altfor bred.. selge? :D passer vel kanskje min da. rød og hvit? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg