zews^^ Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Og ellers likt et vanlig batteri nede, tenker på festet. Må kjøpe meg et sånnt jeg og:D Jepp, enkelt å feste. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Jepp, enkelt å feste. Det går litt ut nede? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Det går litt ut nede? Ja. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Det lokale Felleskjøpet ;) Hxbxl= 17,5(+3cm poler)x17x25cm etter min tommestokk :) Mitt var større en optima'et, så da skal jeg kjøpe et sånn, hvilke poler var det på det? Runde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Mitt var større en optima'et, så da skal jeg kjøpe et sånn, hvilke poler var det på det? Runde? Runde vanlige poler. http://www.optimabatteries.com :) Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Kan man skru dem av og flytte dem ut? Eller er det luftehull som er på hver side Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Nå er jeg ikke helt med på hva du mener, men batteriet har ikke luftehull. Det er tett. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Nå er jeg ikke helt med på hva du mener, men batteriet har ikke luftehull. Det er tett. På bildene av batteriene på nettsiden du linket til var det en rund "ting" på hverside, utenom polene. Var litt dumt at plus og minus var motsat av det jeg har nå:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 ÅÅÅ... på en modell av optima batteriene er det batteri poler på siden og, vis det var det du har sett da? vet ikke om den typen føres i norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg