Lassjus Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Jeg har fått problemer med bilen. Her er en liten beskrivelse av problemet: Når jeg kjører vanlig begynner etterhvert motoren å fuske. akkurat som om jeg skulle pumpet foten på gasspedalen. Bilen hopper bortover, så dør motoren. Jeg starter den på nytt, hvilket pleier å være et problem etter at den først har stoppet på denne måten, Og da må jeg vedlikeholde turtallet, ellers dør den sakte ut. jeg setter den i første, og gasser på, slipper opp klutsjen. Med en gang klutsjen begynner å ta skrur motoren seg av igjen. Trenger sårt hjelp, med håp om å komme seg til jobben i morgen. Kjører en Golf I. Takker for all hjelp. Lassjus Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Golf 1,da har du vel forgasser med mekanisk pumpe? Sjekk for falskluft på innsugs-sida,vakuum-klokka,bensintrykk,lekkasjer/suger falskluft på sugesida,om choken henger(spes på automat-choke) osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Tusen takk for svar, men fant ut av det. Det var et kondensproblem. Jeg kjørte økonomiske mengder drivstoff på tanken, og da oppstod det problemer. Men nå er de ordnet. Men takk uansett :) Lassjus Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg