Gå til innhold

Lakkering

Ranger emnet


CB*Celebration

Anbefalte innlegg

Originally posted by CB*Celebration

Noen som har noe erfaring med lakkering? Skal lakkere panserforlenger og emblemfri grill, og lurer på om det kan bli noe særlig bra resultat med spraylakkering? :rolleyes:

Eller må det sendes til en lakkerer??

 

 

Send den til lakkerer, er dyrere men mye bedre resultat...

 

Har prøvd å lakkere en emblemfri grill selv å der satt ikke grunninga..

 

Og siden grillen er sy myk må du bruke tokomponents grunning så den ikke sprekker i lakken senere...

2006 VW Touran Exclusive

x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil)

x 01 Passat TDI Highline 130hk

x 95 Golf Cab

x 83 Golf

x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det)

 

Div deler til Golf3 selges...

Interessert?? send PM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Regner med de tar 1000 - 1500 - mer er dyrt .. Har veldig dårlig erfaring med å lakke store flater selv ... Små ting går - men panser forlengeren tviler jeg på at du får fin hvis du ikke har prøvd noe før. Temperaturen er viktig - og ikke noe støv .... når alt dette er bra kan du banne på at det kommer en flue å parkerer midt i lakken.

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er litt om da jeg lakka fronten min selv. Den er helt fin enda ikke noen forskjell fra resten av bilen ol.

Eneste er et sted der jeg slurva med å pusse ned litt sparkel. Den syns igjennom.

 

Link <-

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CB*Celebration

Så bra ut det egentlig...! Hadde gått an å kjøpe filler, lakk og klarlakk og lakkert noe for å ha sjekka hvordan det ble... Men den testlakkinga hadde jeg ikke gjort på bilen...!! :)

 

Tror ikke jeg brukte mer en 600 kr max...

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår