velociter Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Audi A4 95 mod. Rieger styling 18" oxigin felger - 225/40 profil Farge: gul ;) 60mm Gule Koni. - Trykk på bilder for og få i normal oppløsning. Trenger ny motor, 1.6 - skal ikke ha gått over 200.000km gjerne 1.8 turbo og. Siter Audi A4 95mod. Full rieger styling, senket og 18" felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Fin bil.. Er samme fanger som jeg har. Passer fin med en cooler i fronten der ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Pen bil, tøff farge ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunIx^ Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Pen bil =) OT, Har biln gått i Bodø område? Mvh SunIx Siter Mvh SunIx^ --2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline --1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt* http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velociter Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Fin bil.. Er samme fanger som jeg har. Passer fin med en cooler i fronten der ja:) stemmer, har nokk tenkt tanken du:) men først ny motor ;p Siter Audi A4 95mod. Full rieger styling, senket og 18" felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velociter Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Pen bil =) OT, Har biln gått i Bodø område? Mvh SunIx Takker, hmm jepp, sist eier sa han hadde kjøpt den nord ifra, så det kan nokk stemme... kjenner du til bilen? vet du noe jeg ikke vet? ;p Siter Audi A4 95mod. Full rieger styling, senket og 18" felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 jeg har råna på aukra en gang! var på ormen lange.. hehe.. du kunne nok trengt litt mer motor i forhold til utseende der Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velociter Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 haha... stemmer ;p jess... har tenkt 1.8 turbo, noen som vet hva det eventuelt vil bli kostenes og hva som må gjørest for å oppgradere fra 1.6 til 1.8t? Siter Audi A4 95mod. Full rieger styling, senket og 18" felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunIx^ Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Takker, hmm jepp, sist eier sa han hadde kjøpt den nord ifra, så det kan nokk stemme... kjenner du til bilen? vet du noe jeg ikke vet? ;p Var en kompis av en kompis sin bil ;p. Den vekker mye oppsikt det er iallefall sant, fin bil =). Det eneste som er kjipt med biln og grunnen til at den ble solgt, er motorn...."men man kan jo ikke få alt" ^^ Mvh SunIx Siter Mvh SunIx^ --2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline --1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt* http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 haha... stemmer ;p jess... har tenkt 1.8 turbo, noen som vet hva det eventuelt vil bli kostenes og hva som må gjørest for å oppgradere fra 1.6 til 1.8t? Hvis du søker så tror jeg du finner en tråd med oversikt over det som må byttes. Men i hver eneste tråd hvor noen har spurt om pris o.l. for å bytte fra 1.6/1.8 til 1.8T har de alltid fått svar som "Selg bilen og kjøp ny med 1.8T, blir billigere"... Btw, er det orginale gulfargen fra Audi din er i? Synes den virker en del lysere enn min :wonder: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velociter Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 nopes... den er omlakkert ja, hmm noen som vet av en 1.6 motor som ikke har gått for langt og som er i god stand? Siter Audi A4 95mod. Full rieger styling, senket og 18" felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunIx^ Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Fant et bilde av bilen din btw....Tror det er fra ACR 04 treffet.... [/img] Mvh Sunix Siter Mvh SunIx^ --2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline --1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt* http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Nice tråd Michael;) omg.. de "cup vingsa" falt ikke helt i smak:p finere uten ;) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velociter Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 :o det bilde har jeg ikke sett selv engang, hmm er det mulig å finne flere bilder fra det treffet? ;) Siter Audi A4 95mod. Full rieger styling, senket og 18" felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
upin6150 Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 pen bil ! Jeg TROR jeg har alt liggende på mørkeloftet av deler du trenger for å bygge om til turbo på motoren din :D hehe.. Styreenhet m/ BSR 210hk chip, orginal eksosmanifold, ny kkk k03 turbo, lmm, 2,5" eksosanlegg, Orginale bremser/skiver .. ++ .. Men helt tror det lønner seg mer å kjøpe en ny 1.8Turbo motor. Koster vertfall 48900,- for en splitter ny 1.8 turbo motor hos møller :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg