Krazy3en Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 To komplette sett med seter til rallyegolf. Ene settet skal selges og er originalt. Det andre settet er sydd inn blått stoff i midten og vurderes bare i første omgang. Prisantydning 4000,- pr sett. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprauten Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 To komplette sett med seter til rallyegolf.Ene settet skal selges og er originalt. Det andre settet er sydd inn blått stoff i midten og vurderes bare i første omgang. Prisantydning 4000,- pr sett. Sender du meg bilder på PM? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Jeg skal ta gode bilder neste helg og legge ut i tråden her. Lufter interressen her nå og eventuelt om det må bli nødvendig med frakt for eventuell kjøper. Da er det lurt å være litt tidlig ute med å finne det. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprauten Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Jeg skal ta gode bilder neste helg og legge ut i tråden her. Lufter interressen her nå og eventuelt om det må bli nødvendig med frakt for eventuell kjøper. Da er det lurt å være litt tidlig ute med å finne det. Jeg er meget interisert, for å si det sånn! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Og etter ett par måneder kommer bilder. Men bedre sent enn aldri. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg