Precious Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 http://www.baradina.no/action/82ting.htm Helpdesk materiale!!! Lenge leve, BOFH. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Nr. 5 har jeg hørt IT gutta på skolen min si en del ganger jeg har vært der med pcen min... :D Særlig morsomt når de klør seg i hue og sier: NÅ GIR JEG SNART OPP!! : :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 hehe, var et par gullkorn der da!:D Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Originally posted by Mr. Aerodeck Nr. 5 har jeg hørt IT gutta på skolen min si en del ganger jeg har vært der med pcen min... :D Særlig morsomt når de klør seg i hue og sier: NÅ GIR JEG SNART OPP!! : :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Hehe IT-gutta på "loftet" er flinke de da:) Har du fått PC nå du å eller? Digg da nå kan vi sitte på bilforumet hele skole dagen:D Likte disse disse 2 best jeg: "Hva er denne "any" knappen jeg skal trykke på?" "Jøss, dette er mye enklere når man vet hva man driver med" De IT ansvarlige på skolen vår bruker vell disse her mest: "vi må kjøre skiva" (en cd som sletter alt på PCen og instalerer windows på nytt" Og "Hmmm jøss... jeg tror denne må sendes til toshiba jeg":) For dere som ikke skjønner noe av det jeg skriver... Vi går på nesodden VGS og her får alle en bærbar PC hver med tråløst internett kort. Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Har IKKE fått pcen min nei. De sa det ville ta max 2 uker avhengig av hva vi gikk i fjor... HELVETE fucku Jeg ba de om å sende den til service da jeg leverte den før sommeren, og den har ikke kommet tilbake... FUCK Og hvis jeg ikke tar helt feil så tar det vel en uke eller 2 før den møkka blir herpa igjen. Så langt har jeg bare hatt trøbbel med pcen min.. Toshiba kan suge pikken min. HELVETE jeg er sur :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Jaja... hår fått PCen min ihvertfall jeg da. Spennende og se hvor lenge den holder. Tror ikke de gidder å sende den på service lenger. PGA knuste skjermer etc.:D (lett og bli hissig når PCen klikker og spess når det ikke koster meg noe) Men vi fikk en melding av IT sjefen på skolen rett før sommerfeiren tenkte jeg skulle lime inn den her: Emne: forhindre "uhell" med dokumenter under eksamen For å forhindre "uhell" med dokumenter under eksamen MÅ disse prosedyrene følges: Man jobber ALDRI direkte på diskett. Bruk D: (kopier til diskett når du er ferdig OG sjekk at dokumentene virkelig ligger der) FØR man begynner å skrive MÅ man lagre det nye dokumentet MED NAVN på D:, deretter lagre ofte , klikk på disketticon (dermed har man en redningsplanke dersom PC'n skulle krasje) Lykke til med eksamen! Mvh Rolf Mannen har snøring ass lol Har også fått mange andre meldinger som er hakket bedre.... Jævla apekatter de gutta der ass.... Og hvor mange ganger hører vi ikke: "nå må ALLE huske å sæife på H: da, dette er veeeeldig viktig" :) Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Originally posted by candyman For dere som ikke skjønner noe av det jeg skriver... Vi går på nesodden VGS og her får alle en bærbar PC hver med tråløst internett kort. wft!Her på skolen får vi ikke blyant engang:mad: :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg