civic type-r Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 om dere har hatt ut alt av forsterkere så må de settes i samme rekkefølge som de sto hvis ikke må de adresseres om.. Hvordan gjøre det da?? Adresere de om igjen da? kan du tegne elle fortelle meg det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Slik er de ampene bygd opp: Rød lysdiode, adress bryteren, Network mode bryteren (High , mid, osv) , Fader bryteren ( Front eller rear), Reset bryteren. Se bildene: NB! system skjema bilde er ikke fra BMW`n.. bare så dere vet det! Noe som er funnet på nettet! Men viser bare hvordan dere skal gjøre dette.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic type-r Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Jeg tror han heller har lyst å bygge om til vanlig stereo, ikke digitalt. Eller bruke spilleren å høytalerene men bruke vanlige forsterkere.. så odr ampene hives til helvette, eller selges for en billig peng. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Jeg tror han heller har lyst å bygge om til vanlig stereo, ikke digitalt. Eller bruke spilleren å høytalerene men bruke vanlige forsterkere.. så odr ampene hives til helvette, eller selges for en billig peng. tror nok heller jeg ville få ordnet opp i det som er der, så ille er det nok ikke, å det er nok ikke så enkelt å bygge det om til analogt da du må ha en ny dsp pluss allt av forsterkere nytt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Regner med at høyttalere kablene er merket osv... Så gjør det enkelt og en ting om gangen og ta dere god tid til det.. Ikke stress med det.. Så ta en forsterkeren begyn å koble til først diskantene og still den inn slik den skal være, så gå over til neste > mellomtonene , osv.. Signalet skal ut fra dsp`n RS-P1 inn på > første RS-A1 til diskantene , så ut fra den vidre inn til neste RS-A1 som driver mellomtonene.. Verre er det ikke ;) Blå farge er inn og Sort er ut , enkelt som det kan bli ;)) Hvis dere gjør dette , er jeg sikker på at dere KLARERE helt fint.. ;) Det vil bare blir skikkelig rot hvis man skal begynne å bygge om igjen til analog , som Autod sier da må dere ha en annen dsp til spilleren , nye forsterkere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 her ser dere kanskje litt bedre ang hvordan man koblere ODR ampene i serie..:google Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg