*Morten* Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Hei. klarte å lage en ripe i en av felgene mine(hvite 17" oz felger) og lakken har begynt å prelle av litt på den ene eiken. Hvor kan jeg få omlakkert felger i oslo? og vet noen sånn ca pris på 1 felg? takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 de fleste lakkverksteder kan jo gjøre det, men jeg mener da att pulverlakkering er best.. På Råholt i Eidsvoll gjør de dette.. jeg var og hørte på noen 15'' her for en tid tilbake, og da skulle de ha 400kr felgen og klarlakk var inkludert, hør litt rundt, finner du ikke noe billig så ta en telefon dit da, og forhør deg litt, de heter Eidsvoll Pulverlakk A\S og holder som sagt til på Råholt, 10 minutt ovenfor jessheim\Gardermoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg