vwsportz Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 noen her p forumet som kan skaffe eller vet hvor man kan skaffe adapter/brakett til golf 1 for g60 bremser? har penger på dagen Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 finnes vel 2 utgaver av denne braketten Begge lar deg bruke 280mm g60 skive.. men den ene er til å bruke g60 caliper mens den andre er til å bruke vanlig golf 1 caliper. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 ja vet det, jeg skal bruke kalippter også fra g60, vet du hvor jeg kan få tak i disse? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 vet det var en fyr fra bergen som produserte slike... har du prøvd å søke på vwaudi forumet? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 vet det var en fyr fra bergen som produserte slike... har du prøvd å søke på vwaudi forumet? Steffen J lagde,har ett sett slike.... men de er til VWII calippere. De andre fåes kjøpt over dammen.... google er din venn Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 har fått litt forskjellige kontakter i dag, det eneste jeg tenker på er hva biltilsynet har å si om saken, han jeg har snakket med var veldig trivelig men måtte gjennom noen andre også..derfor tenker jeg litt på materialserfikat eller lignende, er det noen som kan ta seg ett minutt å forklare det litt nærmere forresten kan det hende jeg slipper å la biltilsynet gå gjennom hele bilen, kan hende volkswagen verkstedet her like gjerne kunne gjøre det.. kanskje mere medgjørlig, kanskje ikke.. får jeg dette i boks så har jeg forresten golf gti caliptere, helt nye ventilerte skiver fra brembo, helt nye klosser og bremseskjold som enda ligger i eskene som jeg da har liten bruk for, men gidder ikke selge det før jeg vet at dette går i boks men folk kan melde interesse over pm så blir navn notert Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 har g60 bremser tilsalgs ! nye skiver og klosser.med calipper og bremseklosseholdere. 2000 kr! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 har det allerede liggende..bremseklossholdere? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg