SnoStorm Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 ok bil.. bare få noen tøffere felger...... Du kan senke den mye mer.... :) Siter -Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt) -Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab) -Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka) -toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent) -mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Syns de felga var kjempefine på den bilen, jeg! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 stilig bil momo bare håper du ikke ødelegger den med røde momo racing beltepute sakedingser.. :P pene og litt kantete linjer på scorpion (synes jeg), ikke så rund og ekkel som sirævan (sierra) :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Originally posted by Pudding stilig bil momo bare håper du ikke ødelegger den med røde momo racing beltepute sakedingser.. :P :D Ta det helt med ro det skal jeg ikke... har nemlig blå momo racing puter :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Originally posted by Brandtenborg Du har nok ikke kjøpt deg problemer! Jeg hadde en 86 mod Scorpio som min første bil etter at jeg fikk lappen og den holdt! Og jeg skal love deg jeg kjørte dritten av den! Hehe! Hadde ALDRI noe tull med den. Tror jeg kjørte 70.000 km med den! Det var en 2,0i GL. Og den bilen går forstatt den dag i dag! Så den for senest en for uke siden... Den har gått i Ski helt siden jeg solgte den!! :) Så på bilen din på IKEA på fredag! Da savne jeg faktis min Scorpio! Hehe! Har ikke erfart noen problemer enda. alt funker 100% untatt ene setevarmen og takkonsollen pga jeg klarte å la takluka stå oppe i regn :rolleyes: Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Så den bilen på autodb for ei stund sia. Syns den er tøff :) Regner med momo ikke vet hvor de øyelokka er kjøpt.. Noen andre som har en aning? Her er min.. Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Her har jeg 'hengt på' RS fronten.. Skal lakkes og monteres snart :) Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by cyanide Regner med momo ikke vet hvor de øyelokka er kjøpt.. Noen andre som har en aning? Handmade :cool: Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 fjern krommen, så har du en stilig bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by cyanide Her har jeg 'hengt på' RS fronten.. Skal lakkes og monteres snart :) Penere uten øyelokk syns nå jeg. Den der har en pen front. Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by Audere-Est-Facere Penere uten øyelokk syns nå jeg. Den der har en pen front. Nja jeg har hvertfall ikke no sånt bad-look crap da. Biler som har så svære lamper som scorpio og sierra må ha øyelokk ellers ser det så nakent ut... spør du meg da :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by momo Handmade :cool: Hmm.. Men, ikke du som har laga de? Vil ha slike jeg :D Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by cyanide Hmm.. Men, ikke du som har laga de? Vil ha slike jeg :D av med hjulbuekrom ja :) senk den litt.. og behold felgene.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Kaster meg på og slenger ut et bilde av nye vinterbilen min. 88 Scorpio 2,9 GHIA. Gått 300k og funker som bare det. Det er tilogmed elektriske bakseter i denne bilen - som virker! Fin og kjøre, men gudbedre for et drog i forhold til Nissanen.... Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by cyanide Hmm.. Men, ikke du som har laga de? Vil ha slike jeg :D Nei er nok ikke jeg som har lagd dem. Forrige eieren. Sjef vinterbil da Thomas... lyst å selge dentil våren eller?? :cool: Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg