Fres Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Weey, feit børse! Hvorfor har jeg ikke sett denna før? Koselig handleliste du har der :) Følger med her videre ;) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Weey, feit børse! Hvorfor har jeg ikke sett denna før? Koselig handleliste du har der :) Følger med her videre ;) hehe. takk for det ja. Har bestilt parts nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 RB25DET Neo. fra Skyline R34:) altså en singelturbo motor på 280 hk fra GTT? Får INDERLIG håpe dere får det til! Det hadde blitt gromt! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 altså en singelturbo motor på 280 hk fra GTT? Får INDERLIG håpe dere får det til! Det hadde blitt gromt! :) Det ble ikke Neo motor. Men RB25DET fra R33. Dvs 250hk Originalt;) Selvfølgelig får vi det til.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Det ble ikke Neo motor. Men RB25DET fra R33. Dvs 250hk Originalt;)Selvfølgelig får vi det til.:) GTS motoren er grom den også ;) hehe ja fankern, får dere det til, så må jeg få sett detta irl :D Civic + motor fra drømmebilen = Drømmemaskin :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 GTS motoren er grom den også ;) hehe ja fankern, får dere det til, så må jeg få sett detta irl :D Civic + motor fra drømmebilen = Drømmemaskin :D hehe. er vel ikke så lenge til motoren kommer heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 handla den fra a? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 handla den fra a? en kar i Sør:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Aha, bra! Gleder meg til bilder/video av detta her :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Aha, bra! Gleder meg til bilder/video av detta her :D ligger jo endel bilder på forrige side da.. Kommer mere etterhvert som ting skjer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 har akkurat lest gjennom tråden din. RÅ bil . synes du må ha på en liten vinge bak , alle biler fortjener det :) vil tro du måtte holde godt i rattet ved maks pådrag ja ! jeg kjørte en vectra fwd med ca 300 hk i å det dro i alle retninger , hvertfall hvis det var litt sporete veg . gleder meg til å følge med på denne tråden . Siter Opel Astra G Coupe Turbo Opel Vectra A Turbo !!R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Ser bra ut dette Daniel! Få på en liten vinge bak, blir bra. Felgene ble og bra, bare få på nye coilovers, så du får lagt den litt ned;) Konge, stå på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Ser bra ut dette Daniel! Få på en liten vinge bak, blir bra. Felgene ble og bra, bare få på nye coilovers, så du får lagt den litt ned;) Konge, stå på. Joda, blir komplett justerbart når jeg blir ferdig med motor! Tror ikke jeg skal ha no vinge bak, bilen ble jævlig clean nå. Passer bra uten vinge med den bakenden. Litt vanskelig å se på bildene men.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 har akkurat lest gjennom tråden din. RÅ bil . synes du må ha på en liten vinge bak , alle biler fortjener det :) vil tro du måtte holde godt i rattet ved maks pådrag ja ! jeg kjørte en vectra fwd med ca 300 hk i å det dro i alle retninger , hvertfall hvis det var litt sporete veg . gleder meg til å følge med på denne tråden . Ja da vet du ca åssen det er å kjøre fwd med litt hester under "huven";) Men man blir vandt med det ganske fort, og jeg synes det er helt kurrant. Eneste minuset er vel at man ikke får lagt den så brei som med rwd;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Kjørt et par grevlinger med 300 gamp + i sommer jeg også, var litt slitsomt. Skjer ganske mye i rattet. Men hadde jeg hatt tid til å lære meg å venstrebremse osv kunne det nok ha blitt ganske artig! Fine er at man ikke mister så mye gamp i driverk :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg