oledeg Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Hei, jeg har en starsjonsvogn, og lurte på. Er det lov for meg å slå ned baksetene under konkuransen ? Vet ikke om dette vil hjelpe noe, men er jo værdt å prøve hvis det er lov :) Mvh: Ole Martin Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Det er lov ja, så lenge den kan lukkes opp igjen uten at det er noe bilstereo i veien. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Det høres bra ut,er det noen som vet om det kommer til å hjelpe på en starsjonsvogn ??? Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 litt usikker i den type bil, men pleier å hjelper i de fleste andre type biler (sedan og kombi). men er jo bare å prøve å se det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Det skal jeg gjøre vet du. Takk for svar :wave Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loweley Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Det høres bra ut,er det noen som vet om det kommer til å hjelpe på en starsjonsvogn ??? Hvilken klasse stiller du i? Og hva har du av anlegg? Som regel blir det best med å legge ned setene og vende elementene bakover, men klart at det er forskjelig fra bil til bil... Min erfaring er elementen vendt bakover og plasert helt intil bakluka som gir best lyd! Siter Golf II CL, 85 mod. 1.6l, R.I.P Golf II GT, 87 mod. 1.8l Street A 145.5 dB Sertifisert 2X dommer i dB-dragracing og bass race Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Hyggelig å se at du også har tatt turen hit på forumet :) Mer om anlegget hans ser du her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=127762 så blir vel street a eller b, alt etter åssen subber han har og åssen det er koblet. ser ikke om det er 10 eller 12" Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Hvilken klasse stiller du i? Og hva har du av anlegg? Som regel blir det best med å legge ned setene og vende elementene bakover, men klart at det er forskjelig fra bil til bil... Min erfaring er elementen vendt bakover og plasert helt intil bakluka som gir best lyd! Aner ikke klasse :) hehe en gang må være den første. Har 2 cadence wild beast 12" som driver av en Helix 1000.2, vet ikke om det er det ultimate konkuranse anlegget "men men" er da litt lyd i alle fall. Vi jobber på spreng nå for at anlegget skal bli ferdig til torsdag. kan si at det er mye jobb. Blir dette street C ? Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Hyggelig å se at du også har tatt turen hit på forumet :) Mer om anlegget hans ser du her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=127762 så blir vel street a eller b, alt etter åssen subber han har og åssen det er koblet. ser ikke om det er 10 eller 12" Nå blir jeg glad, serlig da jeg ser at noen leser prosjekttråden min :D Det er 2 x 12" Bare å gi tips og råd, har ikke lyst å komme på konkuransen og drite meg helt ut :( Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Nå blir jeg glad, serlig da jeg ser at noen leser prosjekttråden min :D Det er 2 x 12" Bare å gi tips og råd, har ikke lyst å komme på konkuransen og drite meg helt ut :( ingen driter seg ut, hehe... men kan jo bli bra dette om du har skikkelig med liter på kassene osv.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 ingen driter seg ut, hehe... men kan jo bli bra dette om du har skikkelig med liter på kassene osv.. Håper kassene blir bra. Er ikke sikker, men trur kassene er på ca 40 liter per kasse kanskje noen liter til. bassrørene er 4" Aerport eller hva det nå heter, men er usikker på lengden jeg skal kappe de i. Vi får se da. Kommer til Autofil messa for å konkurere hvis det låter bra :) skal gjøre mitt beste :D Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loweley Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Hvis du holder kassa under laveste punkt på vinduene ser det ut til at du havner i Street B Les litt i reglene på http://www.dbdragracing.no Siter Golf II CL, 85 mod. 1.6l, R.I.P Golf II GT, 87 mod. 1.8l Street A 145.5 dB Sertifisert 2X dommer i dB-dragracing og bass race Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loweley Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Synd jeg ikke kommer på Autofilmessa i år.. Hadde vert moro å sett resultaten... Har en god følelse på detta. :-):dj Siter Golf II CL, 85 mod. 1.6l, R.I.P Golf II GT, 87 mod. 1.8l Street A 145.5 dB Sertifisert 2X dommer i dB-dragracing og bass race Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Nå er jeg snart klar. :) kan hende jeg kommer litt seinere, siden jeg går på skole. Her er i allefall bildene av kassene. Ikke helt ferdige. Men det er da helt ok. :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg