kentiver Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Ja jeg vet dette er blitt tatt opp mange ganger, men fant ikke di svarene jeg vil ha:P Har kjøpt meg fram og bakseter fra en Corrado nå, får dem rundt neste helg. Det jeg lurte på er: 1: Har hørt at de blir lavere, hvor mye lavere? Slik at det blir ekkelt å kjøre? 2: Baksetene er vist 20 cm for smale, altså ca 10cm på hver side, hvordan blir dette da? Blir det stygt? Eventuelt noen som har corradobaksete som kan poste eller sende meg bilde på mail? Både av fram og baksete og hvordan baksetet er festet =) 3: .. var vist alt gitt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 blir lavere med corrado stoler.. men ikke noe sånn særlig merkbart.. jeg er lav og har hatt det i 2 golfer.. merket ikke noe til det... tror uansett e fleste corrado stoler har høyde regulering på stolene Bak har det blitt en glipe på hver side.. ser rett bak i dempertårnene da.. men du velger selv om det ser gale ut Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 kan alltids ordne noen puter og trekke om og ha på sidene der:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Om du har tilten helt bakover på Corradosetene så er det ubehagelig. Har du den litt mer "folkelig" så er det bare litt lavere enn med Golfstoler. Jeg er vel ikke spesielt høy selv, men jeg merket det relativt godt. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Akei:) er 181, så får håp det blir bra:) Rett bak på dempertårnene altså..hmm, høres ikke nå fint ut:( Noen som har giddet å tatt noen bilder å sendt? Er VELDIG dårli til å trekke puter osv :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Vil tro at MSpeed kan hjelpe deg med bilder av baksetene. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Sånn her festet jeg mine bakseter Litt dårlig bilde, men brukte alle festene fra corrado og sveiset de inn i golfen. Kan se om jeg kan få tatt noen nye bilder av festene imorgen hvis du er interisert Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Ja hadde vært flott :) Kan du ta noen bilder forfra også så jeg ser hvordan det blir seende ut på siden av setene i den åpningen som blir? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Btw, hvordan fungerer shortshift? http://www.awesome-gti.co.uk/store/product.php?xProd=3572&xSec=125Er mange som skryter av det men har ikke helt sjønt det enda, blir det bedre å gire eller? sikkert et dumt spørsmål men:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnto Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Med en shortshift så blir det "kortere" mellom gira på en måte. Blir kortere og flytte girstanga slik at du kan gire mere effektivt. Siter 97. BMW 520iA. 86. Ford Sierra 2.0 ombyggd til IS med 2.9i motor - OMP, Grayston. 92. VW Golf 2 1.6 TDSI. 78. Mitsubishi Galant Colt Sigma 1600. 80. Range Rover Classic 3.5 V8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Du vil få kortere vandring mellom gira i giroverføringa. Sånt er enkelt å lage selv også,bare man har kuttskive og sveis. Man korter inn den biten som kommer ut fra kassa. Den som går til overføringa. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 kjører med corrado stoler i einseren.. venstre skulderen din vil være omtrent der side ruta di begynner, kansje litt lengere ned også.. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Hmm, hørtes lavt ut gitt, blir jo å se ut som at jeg er knøttlitn:P Men håper noen kan sende inn bilder :) Oki, så blir bedre å gire altså, tja... må vurdere det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 :) Noen som har liggende slike fester som MSpeed bruker å gi bort\selge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 skal få prøvd å tatt bilder håssen jeg gjør det i min....men må få lånt meg kamera først :P Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg