GanjaMan Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 BMW E36 325 Motor med girkasse, ledningsnett og komplett understell selges. Motor og understell er kjørt ca: 50 000km Motoren har nylig fått full service og har 170HK standard. Selges så billig da det ble endringer i prosjektet. Går en hakk ned i pris. PRIS:25 000kr .. Send PM Siter bil er livet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 30...... du må væra smekk. å jeg som tenkte å annbefale denne til en kompis Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GanjaMan Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 30...... du må væra smekk. å jeg som tenkte å annbefale denne til en kompis Motor og alt annet er som nytt... dt er så vidt motoren har satt seg sammen. Er du ell din kompis virkelig intr kan vi bli enige om pris ved hurtig avgjørelse. Send PM! :smilbmw: Siter bil er livet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SinSno Skrevet September 19, 2011 Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 jeg kan by 20 000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg