J-A-E Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Hva sier verkstedene om biler som er strippa inni? Da mener jeg at det bare er igjen 2 FIA bøtteseter, dasjbord, dørtrekk i alu, og FIA bur. Må man ha side ruter til å åpne? Eller kan jeg ha plexi med ventil? Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 ingen som har erfaring?? Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Bur må godkjennes så jeg tviler på at de overser det. Om det er 2 dørs så må du regge bilen som 2 seter hos BT om du skal bruke bøtteseter. Men om de trigger på det er vel ikke sååååå sannsynlig. Rutene vet jeg ikke med. Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Du må ha like mange seter i bilen som det er i vognkortet. Og alle setene må ha godkjente belter. Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg