Golf`3 Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Hepp! Trenger hjelp! Kjøpte nye lykter til en polo her om dagen, type angel-eyes.. Det er en 95 modell, så bestilte seff lykter til samme mod, problemet er bare at kontakten passer ikke! altså ikke de som går til lyktene, men den store kontakten, er ikke noe sted å plassere den.. som jeg kan se da..:P Noen som har satt det på ? er disse lyktene: http://www.quality-autoimport.no/catalog/product_info.php?cPath=183&products_id=1626 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Hm. Hadde samme problemet når jeg fikk de nye lyktene mine, selv om det ikke var angel-eyes, da.. Du har fått 6N2 lykter, vil jeg tro? Du klipper av kontaktene på begge lyktene, og lodder på den 5-polede kontakten fra ogrinallykta på ledningene fra de nye lyktene som (hvis jeg ikke tar feil) har en 7-polet kontakt nå? Gjorde det med mine. Funka fint det. Lykke til! :) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf`3 Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 på den gamle kontakene er det 4 ledninger.. Så lodde dempå den 7-polet kontaken? For det jeg mangler er jo styrestrømmen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Ok, kanskje lyktene dine er litt anderledes enn mine.. (?) På de nye lyktene mine var kontakten 7-polet, men det var bare 5 (eller var det fire?) ledninger.. Så da var det jo enklere.. Vel, da er jeg ikke sikker. Du får høre med Quality Auto Import Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g40T Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Bare ta en tur innom Møller med bilde av begge typer kontakter så kan nok en eller annen som er litt flink hjelpe deg evt utskrift fra etka med begge pluggene så finner du nok ut det, lykke til. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Passat Projekt Bora http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=136232 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentukky Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 har detta problemet jeg også nå, kjøpte FK automotive power look lykter. og alt til lampene passer bare ikke hoved strømmen:S:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg