Pålarn Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Hei folkens. Som sikkert noen av dere veit så skal jeg kjøpe meg annlegg snart :op: Planen var å kjøpe: Skal kjøpe 2x TS-W3004 SPL som jeg skal bygge en slik kasse: Så blir den slik når den er ferdig: Denne skal altså spille mot ryggen på baksetet, som dere ser ;) Men jeg hadde også tenkt til å sette 2x 10" helt bakerst i bagasjerommet. Men spørsmålet er om jeg i det heletatt kommer til å merke at 10" er der? Noen andre måter jeg kan gjøre dette på? Grunnen til at jeg skal ha 10" helt bakerst, er at jeg ikke har plass til så mye mere en 10" der jeg har tenkt å ha dem, + at 10" spiller vel litt reinere... :P Siter Kjøretøy: 1, 2 (SELGES), 3, 4, 5, 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 tvilsomt, jeg hadde samme oppsettet selv tidligere, forskjellen merket jeg først når jeg delte 10" subbene på 50Hz og lot 12" subbene spille fra 50 til 80Hz Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pålarn Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Ok. Men jeg skal uansett ha slik kasse jeg viste ovenfor der. Så tenkte jeg at jeg skulle ta å lage noe her sånn: Slik ser det ut nå: Jeg tenkte jeg kunne bruke de hjørnene der til en slags "kasse" ! Da blir det ca. sånn (Photoshoppa fort:op: ) : Jeg var ute å målte istad, og kunne ha ett element som er 25cm max. (fra tvers av skruehullene) Passer ikke en 10" fint der da?:idea: Sånn ser det ut bak der nå: Jeg tenkte jeg skulle legge om de ledningene som går der ett helt annet sted, slik at jeg får utnytta plassen mest og best mulig. Altså, få bort alle ledninger og lyspærer osv :op: Virker som om de formene er støpt ut ganske solid, så skal nok klare det! Hva trur dere? Trenger jeg egentlig kasse, for det er noen som sier at jeg ikke trenger? Siter Kjøretøy: 1, 2 (SELGES), 3, 4, 5, 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg