Gå til innhold

Annlegg i Golf..!

Ranger emnet


Sigurd89

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg skal hive et anlegg i min golf sport 90 mod., og lurer enkelt og greit på om noen har noen tips om hvordan anlegg som spiller bra i golf. Hvis noen har egenerfaringer eller forslag om et anlegg tas det imot med stor takk!:D

 

Tenker å legge i rundt 3 000 i det, og har i tillegg 2 6x9 sony X-plod høyttalere liggende.

 

På forhånd takk!^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du så lavt budsjett har du 2 valg, enten som allerende nevnt spiller og et ok front system så har du grei lyd. eller kjøpe brukt utstyr.

 

jeg fikk tak i forsterker, 10" i fakbrikk bygd kasse og ledninger en gang for 500 kroner.. så er bare å møte på riktig person det..

 

kan anbefale deg å sjekke http://www.bilradiospes.no mye bra der..

 

kjøper du deg en forsterker og kobler på 6x9'ne så får du litt trykk uten å måtte invistere i sub..

 

sjekk her :

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=100&PHPSESSID=bb74a171e0242241a93aabe1932d32e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styr unna boss, spar penger og kjøp deg skikkelig lyd etter hvert. Hvis du bare skal ha lyd for å kunne litt på musikk i bilen og ikke bryr deg så mye om kvalitet, kan du like greit smelle inn 6x9'ene i hattehylla nå og bare kjøpe deg en spiller. Koble 6x9 tommerne rett på spilleren, selv om dette dog vil gi noe dårligere lyd.

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker greit nok med 6x9" på spilleren. Har aldri hatt de på noen egen forsterker. Men liker ikke lyden de fleste 6x9"ere har i seg (uavhengig om det er forsterker eller ikke), så jeg blir nok heller kjøpen fronstett og diskanstspredere som jeg skal ha baki bilen etterhvert.

 

Og som vw-vegard sier, styr unna alt som heter Boss. Drittmerke uten like spør du meg.

 

Kjøp deg en spiller i første omgang. Du får relativt bra spillere til 3000kr. Se om du finner noen tilbud, så kan du gjøre et bra kjøp. Eventuelt kjøp brukt.

 

Får også grei bass til 3000kr. Ga vel 3500 for min JBL-forsterker, og Phoenix Gold 12"er for et par år siden (helt nytt), og dugelig greit trøkk i dette. Ihvertfall til mitt bruk.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

turte ikke og si at boss suger jeg....men nå sa...hehee:P

eneste jeg ikke har klart og ta livet av er rf frontsettet mitt..har hatt 6 stk..ikke fult så bra som det jeg har nå men alikevel...

og overasket over lyden fra di 6*9 til rf..

reis på messa..var nydelige tilbud på rudskogen...så reiner med at det blir mye av det samme på gatebil messa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår