dinge Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 trenger sterkt bilder av giroverføringene på gir kassa,fra en mk1 gti. sikkert samme opplegg på de fleste kasser? husker ikke hva som skal hvor av de føringene har prøvd å sette dette på plass,men den låser seg i et gir og er helt idiot å gire med.hehe så om noen har bilde av dette så er jeg kjempe takknemlig for det Mvh dinge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 hiver meg på her, skulle også sett dette Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 hiver meg på her, skulle også sett dette greit for meg det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 vet del ligger noen bilder av giroverføring på http://www.swallowtail.info , men om det er til GTi der husker jeg ikke..... lykke til da ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 får lete da:P fant ikkeno gitt:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg