Sokki Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Hei,en kompis anbefalte meg og kjøpe en VW Transporter,for det går an og sette sete i enkelte av bilene,så setter jeg den bak så jeg får plass til bassen bak,og flatskjerm foran,og bord i midten osv :) Men er det tøft og senke en transporter? ;P Og hvilken modell type går 1990-1993 på? som T4 osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Det er t4 ja. Senkede transportere er egentlig litt tøft, får jo kjøpt komplett styling kitt til dem å. Søk litt rundt så finner du masse bilder av stylede transportere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sokki Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Hmmm,er jævli kule biler ja :) Diesel er ikke så dyrt og kjøre med heller,samt du har mye plass =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Hmmm,er jævli kule biler ja :) Diesel er ikke så dyrt og kjøre med heller,samt du har mye plass =) Ja, men for guds skyld kjøp TDI!!! Suge dieselene er veeeldig late. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sokki Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Ja seff skal jeg ha TDI :) Uansett hvordan bil jeg skal ha skal det være en TDI så lenge det er diesel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Den såkalte 2.4 "dau"" som jeg pleier å kalle den bør man vel helst holde seg unna ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg