davidz0n Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Heisann godtfolk. Skal selge min gode gamle dieseltraver. Det er en 1982 modell 245 rekkesekser med 82 dieselhester. Meteret har tikka 235000. Bilen har i disse dager begynt å være litt problematisk å starte, tar sin stund, men når den starter sviver den som en helt, men lufteanlegget fungerer ikke, men blåser kald og varmluft alt etter motorvarmen ;) Hvis noen er interessert, ta kontakt, bilder kommer så snart det slutter og regne ute. EDIT: Har funnet ut at grunnen til startproblemene kun skyldes at glødestiftene må byttes. For bilen starter helt fint når den er varm, men sliter når den er kald. Har byttet glødepluggene og funker nå helt fint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Hva hadde du tenkt deg for bilen da? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 bare å jekke ut 6er dyret.å legge inn en 5er istedet(2,5tdi) 6ere passer åsså. eller 2,2t 20v fra audi.skulle bli nytt liv i kjærra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davidz0n Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Jeg legger ut bilder senere i dag, så kan dere komme med bud. Kunne gjerne tenkt å bytta motor, for bilen i seg selv er et godt utangspunkt, men har ikke tid eller plass lenger dessverre. Men får de som vil er det bare å kjøpe ;) , som sagt kommer tilbake med mer senere i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Hvordan er det mest rust på denne da? I kanaler, hjulbuer/brønner og underbilen? Edit: Hvordan er dieselforbruket på den? Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davidz0n Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Du kan jo se antydning til rust på de vanligste plassene. Men så lang som jeg kan se kun overflaterust i hjulbuer og langs kanalene. Ble eu godkjent i juni/juli i år. Bilen er lakkert grønn av forrige eier, det er røde og hvite lykter bak og hengerfeste. Ytterligere følger det også med MB Quart frontsett om ønskelig, men ikke spiller. Forbruket på denne ligger på det jevne på 0.8. Da kjører jeg til og fra jobb hver dag i rushen, til byen på trening og rundt om til folk..så regn det som blandet forbruk. Som sagt, bilder kommer...skal få ordnet det før helgen, mye overtid på jobben om dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davidz0n Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Her er bilder av bilen...ønsker helst bud på bilen uten felgene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Var jo ganske pen den bilen der. Hvor langt er det fra Trondheim til Sola?:p Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davidz0n Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Hehe, det er temmelig langt. For å si det sånn, jeg henter min nye bil i Ålesund nå i helgen, jeg flyr opp og kjører hjem og kjøringen tar ca 11-14 timer. Raskere enn det så holder du deg godt over fartsgrensen. Og fra Ålesund til Trondheim tar det vel en 6-7 timer? Så det er et gooodt stykke. Til info, hvis det gjør det lettere og plassere, så ligger Sola 10min utafor Stavanger by Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Au da, og jeg som syntes Bergen var langt for å hente bil:p Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davidz0n Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Haha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 hva hadde du tenkt deg for denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davidz0n Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Vet egentlig ikke. Kom med et bud, på bil uten felger. Men jeg håper jo på rundt 10 000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sykesatan Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 er du interessert i å bytte mot en meget pen båt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davidz0n Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Dessverre, ingen bytter...Kun salg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg