jalla Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Har du lærduekaster og hagle så sier det seg selv hva den egner seg best til, hehe :D Håper neste forsterkerkjøp blir mer vellykket og fører til fornøyde glis. - Ikke at det skal så mye til, men dog ;) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Er det lov å spørre om hvorfor i alle dager du har den i 1. omgang? Fant den i grøfta? :D Er det noen her som kan, med hånden på hjertet, si at de ville brukt penger på noe fra usCarvor? Har de NOE som er verdt og i heletatt hente i posten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Har du lærduekaster og hagle så sier det seg selv hva den egner seg best til, hehe :DHåper neste forsterkerkjøp blir mer vellykket og fører til fornøyde glis. - Ikke at det skal så mye til, men dog ;) Ikke vits å sløse haggelskudd på den engang :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 RuZleBiFf: Jeg har testet den største 2kanaleren til UScarvor. Og for 460 kr så er det mye lyd/effekt/amp/dritt for pengene. Så ja - blir jeg skikkelig pengelens en dag og er desperat etter anlegg så skal jeg meg kjøpe UScarvor igjen. Solgte forresten forsterkeren for 200,- til en kompiss. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdaracer Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Trur du bør stikke en tur innom Lyd og Bilde å kjøpe dæ en ny forsterker.:yodude: De har ihvertfall noe av bedre kvalitet. Siter -02 A6 1.8T AVANT -98 PASSAT -97 INDY 700SKS X-91 mod 626 X -01 Skoda Octavia TDI (kjerringbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Er det lov å spørre om hvorfor i alle dager du har den i 1. omgang? Fant den i grøfta? :D Er det noen her som kan, med hånden på hjertet, si at de ville brukt penger på noe fra usCarvor? Har de NOE som er verdt og i heletatt hente i posten? Kan nesten si at jeg fant i grøfta ja :) betale vel ca 100 for den. Vil ikke bruke den til pynt heller, er ikke noe fæny lys på den engang. Tenkte jeg skulle finne meg et kabinett til en dyr svær forsterker og putte innholdet ifra denne oppi der kiddie også selge den for over 2-3 tusen. kanskje lage koppholder av den? Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Hoff og meg. Det der er noe av det værste jeg har sett! Den der kan ikke produsere mer enn 25w per utgang maks. Den kan jo i for seg brukes til diskanter eller noe, men tviler på at det blir NOE bra! :P Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Du kan jo alltids bruke den som dørmatte, de kjølerillene ser ut som de er skapt til å skrape laus dritten under skoene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Hvis du skal jekke opp bilen, kan du jo legge den bak ett dekk så bilen ikke sklir Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 bruk den som askebeger.. viss du røyker da så klart Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Du kan jo alltids bruke den som dørmatte, de kjølerillene ser ut som de er skapt til å skrape laus dritten under skoene... :hammer Selg den til nabo gutten for 500kr så blir du kvitt den. Ser jo ut som om den ikke har strømforsyning engang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Kul tråd! Jeg vurderte om vi ikke var litt slemme med US-carvor, men nei! Tvert i mot - etter å ha sett bilde av den innmaten brøyt jeg bare ut i en vill latter. De som satt i andre etage lurte på hva som skjedde. :P Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 mange kreative forslag her ja :) askebger gjør den heller ingen nytte som heller, for røyking er forbudt i min bil! men en liten forsterker-blomsterpotte i bilen hadde jo vært lit småtøft :angelsmili: Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Hvis du har akvarium kan den jo "pynte" opp litt der! hehe :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg