Gjest Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Jeg monterte nytt anlegg i bilen i går, en 87 saab 9000. Anlegget består av: Focal Polyglass 4" frontsett. Focal Access 6x9 bakhøytalere. En JBL Jubileum forsterker på 4x75w RMS, som tar seg av front og bakhøytalere. En 10" firkanti MDS Fanatic sub. En MA-Audio 1480i (2x200w RMS brokobla) Men etter litt tukling med gain, innstillinger på spillern, og diverse annet lurt, så savner jeg det trykket jeg hadde før. Jeg har testet den subben i min bil før, og da spilte den adskillig mye bedre. Hva er det jeg skal tukle på for å få bass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 bass boost / gain / mulig du har tuklet for mye med dele frekvensen. Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik^ Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 litt OT, men hvor trakk du strømkabelen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Uhm, riv ut den lille plata rett over pedalene, der skal det være et hull.. Vi stakk den inn fra kupeen og ut i motorrommet. Bare let litt så finner du det :) (Ser du også har 9000, kjempebil :D) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik^ Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Uhm, riv ut den lille plata rett over pedalene, der skal det være et hull.. Vi stakk den inn fra kupeen og ut i motorrommet. Bare let litt så finner du det :) (Ser du også har 9000, kjempebil :D) Takker, tittet litt rundt der, men da var jeg ikke så inspirert til å prøvestappe kabelen rundt om. Surt med problemet ditt, er ikke noen jordingsfeil eller noe slikt? (syns jeg har hørt at det kan gi mange rare "sykdommer"). Ja, en utrolig bil, jeg kunne ikke vært mer fornøyd. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg