708 Racing Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Send meg en PM om du har eller vet av da! Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Ingen som har? Noen som har noen de kan anbefale da? Må kunne justeres både bak og fram... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 FK har et par bra alternativer, FK Highsport og FK Kônigsport. Highsport er høydejusterbart, og Kônigsport har i tillegg justerbar hardhet. Visst du klikker deg inn på linken i signaturen min og ser på siste siden så ser du hvordan et FK Highsport sett ser ut. Har ikke testet det enda, men ut ifra hva jeg har hørt om det skal det fungere veldig bra :) Andre alternativ er KW eller H&R coilovers. H&R har vel det settet som er godkjendt for mest effekt i en E30. Siter -04 BMW 320 Cd -84 BMW 323i Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg