ealoken Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Meeeeget pen 940 :) stå på :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 den var skikkelig peen! de felga gjorde susen,det må jeg virkelig si! kan jeg spørre hvor du har fått tak i dem? og prisen på de..? muttern har en 945 med b230ft som hun kjører rundt i, hadde ikke hatt noe i mot å sprite den opp litt med felger og div. når jeg blir 18 og får lappen;) Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoPower23 Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 syns det gikk småkvast i svingene igår jeg gitt ? :rolleyes: Nææ..ikke så veldi.. :volvopower: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoPower23 Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 den var skikkelig peen! de felga gjorde susen,det må jeg virkelig si! kan jeg spørre hvor du har fått tak i dem? og prisen på de..? muttern har en 945 med b230ft som hun kjører rundt i, hadde ikke hatt noe i mot å sprite den opp litt med felger og div. når jeg blir 18 og får lappen;) Fra japan..37400 m dekk!!hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 å fy a...lite aktuelt for meg... kjøper meg heller en bil for de penga..hehe:P hvis du ikke er interisert i å bytte mot org. 15" da? ;) Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Du har ITTE gitt 37400 fær dæm din sopp:) så det så.... hæhæ... men det er nok prisen på dem ja! Siter Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:) x - Volvo 240 GL x - Volvo 240 DL, ble TIC x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing) x - Volvo 740 GLE automat (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg