Gjest Jostein Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 lurer på om noen gidd å lage en gif fil til meg av disse bildene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 ingen som kan hjelpe en stakkar?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 bruk Photoshop.... gjør bildet mindre... Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 lastet det ned en gang men skjønte ikke dritten,ikke så god med data:rolleyes: :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaftetryne Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Originally posted by Jostein ingen som kan hjelpe en stakkar?? Dei er irriterande nok dei gifane du allereie har. :) Siter Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt. Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Originally posted by Skaftetryne Dei er irriterande nok dei gifane du allereie har. :) Enig! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 hmm er skaftetryne sin mye bedre?:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Originally posted by Jostein hmm er skaftetryne sin mye bedre?:rolleyes: Eh, ja? :) Blir ikke svimmel av å se på den i alle fall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Originally posted by quack Eh, ja? :) Blir ikke svimmel av å se på den i alle fall! wtf!er det mer plagsomt å se noen biler blinke forbi i rolig tempo enn å se,en kjerring som sitter å har det værste epelepsi anfallet der hodet hopper av og på kroppen i full fart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Originally posted by Jostein wtf!er det mer plagsomt å se noen biler blinke forbi i rolig tempo enn å se,en kjerring som sitter å har det værste epelepsi anfallet der hodet hopper av og på kroppen i full fart. Jaja, jeg tenkte helheten avatar/signatur jeg. Bare avataren din er ikke så ille. My bad! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 ja men visst noen kan hjelpe meg å sifte signatur også så kan jeg gjerne skifte den å...Men klarer det isje sjøl... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Jaja, får lage den jeg da. Tar ikke så lang tid akkurat :) hm, servern er nede. får gjøre det tungvint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg