Petter`n Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Hei! Får vel legge opp litt uppdates da, nå har kassa blitt trekt å det ser sånn nogenlunde ut baki:) Blei ikke så ille:) Siter Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:) x - Volvo 240 GL x - Volvo 240 DL, ble TIC x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing) x - Volvo 740 GLE automat (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Det der ble jo kanon bra, tar du det på bestilling??? :) Kunne godt tenkt meg noe i samme duren selv, men da med kicker L5! Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Hei du! Tusen takk:):) Har ikke gjort alt sjæl, så je sier nei til å ta slikt på bestilling:) hehe....fikk god hjelp av en kompis til detta, men en ting du kan gjøre annerledes enn det jeg gjorde er å bruke tynn finèr på sidene i stedenfor 18mm spon som jeg gjorde, det blir litt vanskelig å få det pent! mulig jeg gjør om det gitt! Siter Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:) x - Volvo 240 GL x - Volvo 240 DL, ble TIC x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing) x - Volvo 740 GLE automat (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Gjør det du balla! hehe Venter du på forsterker el? Kanskje til Jul? :) Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Ja, je venter å venter:) så je får vel bare fortsetta å vente? som du sa... den som venter på noe godt....... den er dum:) haha....men få ut fingern nå! Siter Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:) x - Volvo 240 GL x - Volvo 240 DL, ble TIC x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing) x - Volvo 740 GLE automat (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 DU får ønske dæ noe fint til Jul sier je!:) Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Jada, je ønsker mæ mie fint tel hjul:) hæhæ.... skulle hatt no felger, 17" noen som har? så blir det ett sett med compmotive til vårn igjen:) hvis je ikke vinner i lotto å får råd til å kjøpe superstar grandeur, i 8x18 med 225-40 dekk kom på 34 000 hos sharif:/ så vi får se! Siter Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:) x - Volvo 240 GL x - Volvo 240 DL, ble TIC x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing) x - Volvo 740 GLE automat (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Da oppdaterer jeg litt igjen:) Langt mellom hver gang... men men....! Da er vinterdekk bestilt:) 225-45x17 på eiker felger, må bare bestille en felg, har bare 3 foreløpig, bilder kommer så fort jeg har fått langt om igjen!! Ellers skjer det lite, levert en 16V topp jeg har til litt overhaling/finpussing! så får vi se om den havner i bilen til våren! hadde vært porr det hvertfall! Bilder kommer etterhvert som ting skjer hvertfall! Siter Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:) x - Volvo 240 GL x - Volvo 240 DL, ble TIC x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing) x - Volvo 740 GLE automat (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Må si du har fått tak i deg en sikkelig fining, elsker den fargen der på 940'n, passer sikkelig bra, spess på 945'n! Fine updates å. Like denna her veldig godt.:) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Hei du! Takk skal du ha:) Ganske fornøyd selv også! Siter Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:) x - Volvo 240 GL x - Volvo 240 DL, ble TIC x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing) x - Volvo 740 GLE automat (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Ser bra ut detta Petter! Meldte meg inn i long roof racing klubben j å nå, så da vart det årnings! :D Stereo`n så bra ut! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 R_Style: Ja, du er velkommen veit du:) ja, den ser ikke så værst ut, men er som sagt ikke ferdi enda! men det kommer vel en gang... da je ikke jobber fullt så mye! I mårra blir det 225-45x17" vinterhjul på eiker gaylord hjul!! hehe.... HEFTI LELL! Uppdates kommer etter hælja! MvH Petter`n! Siter Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:) x - Volvo 240 GL x - Volvo 240 DL, ble TIC x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing) x - Volvo 740 GLE automat (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pio| Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 venter på oppdate jeg.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Petter, nå må du få finger`n ut tå rosestjærten å slenge opp noen bilder!:D Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Heisann ja! Roli nå gutter! oppdateringer kommer, men akkurat nå så står bilen på verksted:( Hadde ett lite uhell med en parkert lastebil henger, så den blir retta opp i fronten nå:) godt man har full kasko på en slik bil!! Men bilder kommer så fort den er ferdi der å fått på polaris med 225-45 hankook vinterhjul:) gleder meg kan du si:) MvH Petter`n! Siter Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:) x - Volvo 240 GL x - Volvo 240 DL, ble TIC x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing) x - Volvo 740 GLE automat (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg