KadettC_76 Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 selger min kjære golf kjapt. er eugodkjent denne våren. Har jetta front og golf front, to sett alu felger. Bilen står 10mil sørvest for Trondheim. Selges HBO 6000kr!! Ring for mere info! tlf 97 57 32 95 Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=135534 bilder der! Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Hvordan er interiør og slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 mangler dørtrekk foran, er utskjært en stoor rektangulær firkant der pga tenkte å bruke den til stereobil.. Så må nok finne på noe der, eller få tak i andre dørtrekk.. bortsett fra det er den hel! Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Hmmm... Får du framskaffet bilder av motor, interiør, og hele bilen? Og er det grill og sånn på Jettafronten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 har grill til den ja, men festene og sånt er litt småknekt.. så det må plastres litt med glassfiber eller noe da. Interiøret er mørkt, får nok ikke skaffa bilder før førstkommende fredag. Du bor utrolig langt unna da? Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFly Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Prøver å ringe deg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFly Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Møter du meg på fergeleia på kvanne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Kan møte deg der med bilen neste helg jeg! Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFly Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Syntes det sto selges kjapt.. Tenkte i kveld jeg.. :-) Ikke mulig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Men nå stikker jeg på arbeid, har mest sannsynlig ikke tilgang til internett før på fredag. Vil dere noe så sms eller ring 97 57 32 95!!!! Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 hehe.. når ikveld da? :) Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 har grill til den ja, men festene og sånt er litt småknekt.. så det må plastres litt med glassfiber eller noe da. Interiøret er mørkt, får nok ikke skaffa bilder før førstkommende fredag. Du bor utrolig langt unna da? Lurer på åssen det er med tog opp? 60kr til trondheim, men får du kommet dit evt? Kan forresten by deg 4k for bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 las du ikke prisen jeg satte? ;) hehe.. selger ikke for 4k.. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFly Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Når det måtte passe for deg,fra nå av... Kan ikke vente til neste helg.. JEg prøver å ringe deg men er avslått.. Mvh Roger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg