Gå til innhold

American Hotrod på discovery

Ranger emnet


Hondaen

Anbefalte innlegg

Vet ikke om kranglinga og sjefinga til Duane er iscenesatt jeg, men det er isåfall sinnsykt latterlig, er jo ikke det som skal til for å lage en OK tvserie. Overhaulin og de andre showene til Chip Foose er jo utrolig morsomme å se på, og der er det så å si bare godt humør blant bilbyggerne.

 

Go Foose!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er en grei serie jeg.

 

Personalpolitikk har de jo ikke så det trengs vel ikke å diskuteres :wonder:

 

Den tøffeste er jo Roy Schmidt, den gamle platearbeideren.Morro når han fyllte opp kaffebeger med gass og tente på!

Roy Schmidt døde av lungekreft, (26/10-05) bare noen dager etter at hans kone døde.

Så de episodene vi ser er gamle ja!

 

Både Charley Hutton og Andrew Petterson ("Beetle Bailey") har sluttet hos Boyd og begynt hos Chip Foose http://www.chipfoose.com.

 

Chip begynte også sin karriere hos Boyd!

 

Charley skal visstnok åpne ei sjappe i Idaho, hvor han er fra.

 

Edit: nettadresse

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Charlie Hutton og Andrew begynte hos Chip. Men det er en stund siden da. Hørte rykter om at Mike hadde gått over til Foose og.

 

Jeg syntes american hot rod er et greit program, og jeg ser på det når det går. Men det er ikke slik at jeg setter bevisst av tid for å se på det. Jeg er ikke noen stor fan av Boyd. Liker rett og slett ikke stilen hans.

 

Da går det heller i programmer som overhaulin og Rides.

 

Syntes det er bra at bluebear fikk sparken. Maken til snørrvalp skal man lete lenge etter

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Han krasja med en Boyd bygget rod (på Bonneville?) og knuste ansiktet.Det sies at bilen hadde en svakhet og det var årsaken.
Da innbiller jeg meg at han egentlig skal være glad han er oppegående... et par av LSR-gutta jeg prater med iblant har flippa en Camaro der.. i 327.

 

MPH,that is. Snakk om airborne.. :D Men kunne gå ut av den etterpå. Det fine med Bonneville er at det ikke finnes en dritt å butte i...bortsett fra tidtagerutstyret,seff. :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår