OLZ1 Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Hei. Har kjøpt meg ny bil, en 1986 celica 2.0 gt. Den er ganske så strøken, til å ha godt 193000, men jeg trenger en eller helst to nye fremskjermer som jeg kan bytte med de som er der nå pga at det er mye rust på dem. Så fint om noen kunne tipset meg om dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightz86 Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Prøvd og ringe div bil opphuggerier??? hender de har noen slike stående!!:thumb Siter 89 Toyota Corolla xl EE90 (Solgt) 97 Toyota Celica T-20 (Solgt) 88 Toyota Corolla xl AE92 (Solgt) 96 Toyota Carina E T19 (Solgt) 98 Toyota Avensis STV + Sedan T22 (Bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy_ner Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 skule også hatt en fremskjerm til en 86gt. Men vil helst hat en ny en siden det er vel normalt med rust på de eller? Si i fra om du finner noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLZ1 Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Har kjøpt meg to nye fremskjermer nå for ca en måned siden. kjøpte dem fra veng.no jeg. får 30% rabatt der gjennom jobben, så da kunne jeg ikke dy meg. Har jo ikke klart å få ræva i gir og få satt dem på ennå da, men det kommer. Dem ser veldig bra ut, og jeg tror ikke det blir noe problem å motere dem eller å få dem til å passe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarnes Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Har kuttet ut veng etter at jeg fant ut hvordan passformen er på de. Kjøper kun orginalt når jeg kjøper karosserideler! Er jo nesten den samme prisen og.... Siter - Subaru Legacy BC 1,8GL 1990 - Subaru Legacy BC 2,2GX 1992 "Vinterbilen" - Toyota Celica 2,0GT ST162 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett4ever Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 er ikke noen som vet om noen bra steder å lete opp en celica gt4 jeg kunne også tenkt meg noen nyttige nettsteder for celicaer send det gjerne på pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarnes Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Se på Nettsiden min.... lenge siden den er oppdatert men. Denne siden er veldig bra !! http://www.gtfours.co.uk/ Siter - Subaru Legacy BC 1,8GL 1990 - Subaru Legacy BC 2,2GX 1992 "Vinterbilen" - Toyota Celica 2,0GT ST162 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLZ1 Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Har fått motert skjermene mine fra veng nå, og de passet faktisk utmerket. ikke noe problem, og ingen store glipper heller. Er å annbefale :) :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarnes Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Jaja spørs hvor store krav en stiller til perfekt passform. Og såvidt jeg husker så er veng sine skjermer USA typen, det vil si uten blinklyshull og med hull til markeringslys på siden. Koster jo like mye orginalt. Men selfølgelig fritt valg... Siter - Subaru Legacy BC 1,8GL 1990 - Subaru Legacy BC 2,2GX 1992 "Vinterbilen" - Toyota Celica 2,0GT ST162 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg