OPEL 2RE Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Står og skal trekke strømkabel fra batteriet og skal gjennom torpedo men finner F*** INGEN plass å gå me denne. Noen som vet hvor den kan trekkes? HASTER Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Du kan jo alltids borre ett hull selv, men det er jo litt pes... Finner du ingen dugelige hull altså? Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Viss du søker litt på A4 tror jeg du skal finne noe :) Ellers er det vanlig å bruke AC-gjennomgangen på VAG-biler. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Du kan jo alltids borre ett hull selv, men det er jo litt pes... Finner du ingen dugelige hull altså? Nei finner ingen brukelige.. vill ikke borre, ikke min bil.. men må vell være noen her sopm har hatt/har a3 med anlegg som kan si hvor de trakk.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Viss du søker litt på A4 tror jeg du skal finne noe :) Ellers er det vanlig å bruke AC-gjennomgangen på VAG-biler. Okei og denne er hvor?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 [/img] Dette er Passat, men kan da ikke være så altfor mye forskjell. Men jeg tror kanskje det finnes et bilde av dette i en A4 på prosjektforumet. El-loco eller noe sånt kaller vel trådstarter seg. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Står og skal trekke strømkabel fra batteriet og skal gjennom torpedo men finner F*** INGEN plass å gå me denne. Noen som vet hvor den kan trekkes? HASTER Tore Mener at det skal være en gummiplugg bak batteriet et sted. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 ta av vinduspusserne og dekslet over stagene og motoren, så legger du strømkabelen i den orginale kanalen som går fra batteriet, den går inn i en hvit "boks" under frontruta, der er det plass... det går rett inn i bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Jeg veit iaf at det er en gummi trekant som kan tas av og der finner du et hull som du kan få 35mm2 kabel igjennom ; Denne pluggen sitter på høyre side av batteriet(sett forfra). NB: dette er audi a4, kanskje det er likt på a3? Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grov1 Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 borret hull i bunnen på hjerneboksen i min a4. ingen problemer med det fikk jeg beskjed om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 jeg har dratt kabler i en 2000 mod og en 2004 mod a3. begge to har en gummigjennomføring bak batteriet. her er det plass til 50mm på begge Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg