knu10 Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Tja.... skrev det inn her jeg, for d passer vel ikke å skrive det under til salgs? eller? Uansett så er d jo her dere som har amcar ser så om jeg skal ha noen sjangs for å rekke fram tengte jeg det var best å legge det her! lurte på om det var noen som har et luftinntak liggende? eller om dere veit av en nettside som er å stole på som selger slikt? et slikt stort et som skal stå på panseret, et sånn med 3 eller 2 hull i fronten med spjel i..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1∂=MRG%2D6658&N=700+4294925239+115&autoview=sku Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knu10 Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 takker! tror neten jeg må bestille meg en sånn da...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 ja er knalltøffe de der! en kompis av meg har et sånnt på chargern sin! funker jævli bra:D Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Regner med at du skal ha stor kompressor rett under også? Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knu10 Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 regner med at jeg skal koste på det en gang....men er litt pengelens akkurat nå.. så starter med å få litt kald luft inn nå, litt redd for selvanntenning om jeg kjører langt. har kompresjon på 12 til 1, å kjører på bensin...hehe om jeg skal ha meg kompressor må jeg vel kansje styrke opp en del andre deler da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg