cagivos Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Hei lurte på om hva som må til for å fjerne lyden som kommer i startern når jeg starter bilen ,. lyden låter som en katt som blir med reima en tur om dere skjønner. det er på en måte en ettertenning. lydden kommer når man har slept nøkkelen og bilen har starta. er bare ett digert hul som kommer fra startern.:shake men folk sier at jeg må smøre innslaget med wd-40 for den henger på. men da må jeg vel ut med hele starteren., noen som vet hvor mye verksteder eller privatpersoner i nærheten av ringerike tar for å fikse dette? PS jeg har ikke PEIL i det hele tatt på mekking .. (grunnen til at jeg kjøpte såpass ny bil) så alt må inn med teskje.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianracing Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 er nok innslaget på startern din som henger. dvs at du må bytte starteren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cagivos Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 noen som vet priser for dette? men va er det folk babler om at jeg kan smøre den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 kjøp ei sekse tuborg til en kompis som kan å skru :thumb kan kjøpe berre innslaget (eg har iallefall gjort det) men på verksted er det alltid heile startaren som blir skifta.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cagivos Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 hehe du er heldig som har kompiser som skrur for øl. noen som vet hvor innslag selges? noen som vil skru for 12 tuborg eller rignes halvlitere? eller 400-500 kr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cagivos Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 bør bo i nærheten av hønefoss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg