holmen_2211 Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Bilen er laget av og hos lotus, det blir brukt samme ramma som i lotus elise.Er veldig fornøyd med den lille ræseren. Men kommer sikkert t å ha Hyundaien og. ååh, så det er mer lotus enn det det er opel?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 er ett sammarbeid mellom Lotus og Opel..ble jo et bra resultat syns jeg :P mer info her :D http://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Speedster#Production Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holmen_2211 Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 er ett sammarbeid mellom Lotus og Opel..ble jo et bra resultat syns jeg :Pmer info her :D http://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Speedster#Production ja den hadde faktisk gått ann å hatt den der:) kjøpte du den med turbo eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Er ikkje turbo nei men gøy bil for d om :D Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holmen_2211 Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Er ikkje turbo nei men gøy bil for d om :D okei;) ja du får kose deg med den nye bilen da;D Gratulerer;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildstyle Skrevet September 13, 2009 Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 tror det var din speedster jeg låg meg bak i Birkeland i dag i 16.45 tida, stemmer ikke det? og jeg tror forresten jeg såg den grønne coupen din i Evje forrige søndag =) Siter 1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0 1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet September 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 haha stemmer, vurderte å snu å kjøre inn etter deg i dag å knipse et bilde eller to :) Ja cupen står heime på Evje nå for tiden :) Du har en fin bil!! MÅTTE kjikke etter den ja :) Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet September 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 (endret) Bilen er ikke blitt EU godkjent.. -bremse skiver og klosser fremme og bak + kabel -abs virker ikke. Trenger nye sensorer. -sportsratt må byttes ut med orginalt. -Potter må dempes Pris for reprasjon på verksted 9000-15000 kr. Noen som vil ha noe å jobbe med så kjøp bilen min NÅ! Selger den billig :P Endret April 14, 2010 av SPAWN77 Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Hmmm... Det der er da ikke så ille.. du greier vel å ta unna det selv, gjør du ikke? ;-) 9-15k... da snakker vi verksted ikke sant.. hvem bruker vel verksted i disse dager.. lol Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundinho Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Så du mener hvermansen kan bytte ut bremseskiver og klosser og ABS- sensorer? Ja, for all del - hvem trenger verksteder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 La oss si det sånn.. det er ikke så vanskelig som man tror.. jeg bega meg ut på bremse bytte i blinde jeg.. skiver,klosser og calipere.. Funka fett det, for MIN del.. Og ja.. bilen stopper når jeg bremser.. lol Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesquick Skrevet Desember 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 Så du mener hvermansen kan bytte ut bremseskiver og klosser og ABS- sensorer? Ja, for all del - hvem trenger verksteder... Ja? Vet hvordan bilen blir behandlet på verksted så.. Litt teknisk innsikt er kanskje greit : ) Siter HYUNDAI FORUM: www.hyundai.norwegianforum.net Hyundai Tiburon RD 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Gratulerer med SKIKKELIG bil :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Så du mener hvermansen kan bytte ut bremseskiver og klosser og ABS- sensorer? Ja, for all del - hvem trenger verksteder... Bytte bremser er av med hjula -> 2, maks 4 skruer, av med caliper, klosser og skrive, sette sammen motsatt vei. (ja, også klemme sammen stempel da). Det er så lett at det gjør vondt. :) Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet November 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2011 Noen som trenger deler så står denne i tune mitt og blir sikkert ikkje brukt noe mer. Den stod i hele vinter men litt strøm på batteriert og den startet med en gang. Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg