SPAWN77 Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Vil ha nye felger til sommeren!! Noen som vil komme med noen forslag? Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 tips til de BROS instrument skivene ... skaffa meg 4.stk T10wedge LED pærer. samt 2.stk T6 LED pærer ...mye bedre lys som avgir minimalt med varme forhold til de blåpærene du antagelig har fra kspec. og det er lurt når du putter i og vrir om de pære holderne å ha på en bitte liten dæsj med lim. kjører du på humpete veier har de lett for å løsne ..og da må man rive ut hele dashen da bare for å stramme holderen igjen .. Veit ikke av noen som trenger orginale baklamper? har 2 i god stand her tilsalgs. har altezza look selv nå ..ble kjempe flott. forresten de fjærbeinslagera dine ..du betale 700og noe for 1.stk??? om det er så var det dyrt ..bet ca 600 for 2 jeg inkl frakt fra kjingkjong land ...(korea) ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 oki tanx for tipset. ja 700 for en..men hadde ikkje tid til å bestille fra korea den gangen. Pleier å bestille litt her og der :D Liker kspec greie priser og leveringstid :D hvor bestiller du fra? Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 har skaffet meg noen kontakter i korea hvor jeg får kjøpt OEM orginal deler ...til langt under kostpris av hva hyundai forhandlerne i norge betaler ...kjekt det .. tips: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ih=018&sspagename=STRK%3AMESE%3AIT&viewitem=&item=280092604776&rd=1&rd=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Pakke i posten i dag :) RSide Short Shifter - Advanced fra kspec. Så då va d bare rett ut å skru litt: Orginal: Skrud ut den orginale: Og her er den nye på plass: Det tok ikkje mange minuttene å få ordnet d :D Hadde en kjapp liten kjøretur før d var tilbake på jobb. Og d virka BRA :D ... de små gleder X) Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Nice :D hvor mange % kortere er den oppgitt til?? Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 hmmm... du d vet jeg ikkje men måler du lengden så er den ca 25% kortere..eller noe sånn :P ..er kanskje ikkje sånn d måles :) men det merkes godt på giringa..er lissom i gir mye kjappere enn du tror eller d du har vert vandt til Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 ny lakkert etter at jeg fjerna vingen,antenna og vindusviskeren :D Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Sota frontlyktene: Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 pent, men hvordan vil onkel blå sie til dette da? ;) Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 he he...liker d sikkert ikkje :P men den tid den sorg. Han går foresten forbi bilen min noen ganger daglig.. De leier lokale av COOP Prix her i Treungen. :D Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Et lite klipp med lyden på Hyundaien min :D Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madshadow Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Jeg vurderer også å fjerne vingen å få en glatt rompe på bilen:P Synes det var tøft det du hadde:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet April 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 ja glatt å fint uten men blir nok ein spoiler på meg. Men må ver uten en stund til...gøy med forandringer :P Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Kjeda meg litt.. ..Satte inn ny gasspedal i går. trangt å jævelig å få skrudd under dera :P Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg