Marius.R Skrevet Juni 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 Har en corsa 96mod 5dørs som jeg tenkte å sette no felger på. har sett litt på 15" og 6,5 eller 7" breie. og 195/45/15 dekk. MEN så snakka jeg med en kar på eikermotorshop som mente at det ikke gikk an å sette no særlig breiere enn 5,5" på den bilen uten å måtte modifisere hjulbuene og innerskjermene. synes det høres rart ut da rullediametern skal bli ca den samme, og 195 da ikke SÅ breit? noen som corsa selv eller har peil på dette og har noen lure tips. Ang innpress så er orginalt 49. de felga jeg har sett på har hatt 40 og 42. litt mer forandring en lovlig, men det burde vel gå greit om man får med tuv papirer eller no sånn. blir det mye ekstra slitasje på lagre osv når man forandre innpresset mer enn lovlig ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny Skrevet Juni 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 Er en her i byen som kjører med 17" på Corsaen sin, samme modell og type som din.. Tror det er 215/40 dekk på, er IKKE sikker på det, men kan sjekkes opp viss du vil:) Btw, hvor fikk du det bildet av Corsa fra? (tegningen) Har du noe slikt av en calibra?;) Siter - Kenny Live fast, die young, leave a beautiful corpse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius.R Skrevet Juni 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 Hvis du hadde greid å få tak i så mye info som mulig så hadde det vært knall. Fant igjen sida jeg henta bildet fra etter litt leting, http://www.wickedart.net/range.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny Skrevet Juni 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 Oki, snakka med han nå; 17" 205/40 7*17 Impress: 42 Dette går fint som tusan, uten problemer:D :D :D Fant også to bilder av bilen til Frode (eieren ja..) Opel Powah!!! hehehe:cool: Siter - Kenny Live fast, die young, leave a beautiful corpse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny Skrevet Juni 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 Ja, enda et bilde; Siter - Kenny Live fast, die young, leave a beautiful corpse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius.R Skrevet Juni 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 takk for info'n :) PEN bil ! skal ikke akkurat si at min er det, "kone bil" u know :) hehe. også er min 5 dørs. Men burde vel ikke være no spesiell forskjell under skjerma på de 2 modellene, så da blir det nok no 15" på meg snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg