oddeist Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Kan være lambdaen som forårsaker sånt ja.. 250,- på biltema :) Så sparer du deg 2200,- i forhold til Møller ;) Men lykke til med videre salg :) Hehe, ja de fleste deler er like gode som de som er stemplet med vwaudi! Takker, alt handler vel bare om å finne en som vil ha akkurat denne bilen, slik er det vel med alle ikke-originale biler..! Siter Odd-Eirik Steinsvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeist Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 34.900 NY pris;) Siter Odd-Eirik Steinsvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 denna har jeg vært å sett på :D den stod parkert ved volvo tror jeg, på den sida av øya hvor det er en del bilforhandlere. Synes den var stilig, men kunne hatt annen grill og frontfanger. Men eller stilig :) Hvordan modell er det? Jeg å en kompis skal til tromsø ei helg, han skal se etter ny bil, skal høre om han er intresert. Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Hehe, ja de fleste deler er like gode som de som er stemplet med vwaudi!Takker, alt handler vel bare om å finne en som vil ha akkurat denne bilen, slik er det vel med alle ikke-originale biler..! Enkelte deler er like gode iallefall.. Men når det er 11 ganger billigere, så har det ikke noe å si om den fra biltema går i stykker både to og tre ganger da ;) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeist Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 denna har jeg vært å sett på :D den stod parkert ved volvo tror jeg, på den sida av øya hvor det er en del bilforhandlere. Synes den var stilig, men kunne hatt annen grill og frontfanger. Men eller stilig :)Hvordan modell er det? Jeg å en kompis skal til tromsø ei helg, han skal se etter ny bil, skal høre om han er intresert. Det er en 1992-mod..! Ja, gi bare beskjed!;) Siter Odd-Eirik Steinsvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 5mmer i denne? brodern har 80 med 5er... Int? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeist Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hvis noen her er medlem av vwaudi-klubben, legg gjerne ut en link til tråden på forumet deres!;) Har ikke betalt medlemskontigent i år, så kan ikke gjøre det selv:puke: Regner med at det er et større marked der!! Siter Odd-Eirik Steinsvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeist Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Da var snøen kommet, og bilen går til den første som kommer med 30.000,-! Prisen kan ikke prutes et øre billigere! Siter Odd-Eirik Steinsvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webba Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Fin bil...Er interessert..Heftigt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeist Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Bilen er fortsatt til salgs et par dager til, etter det må jeg kjøre den hjem for vinterlagring.-. Hadde prøveskilt på den igår, måtte bare kjøre litt på vinterføre igjen;) Fantastisk morsom vinterbil!!:) Ring meg hvis du er interessert, er ikke så mye inne på forumet for tiden...! Siter Odd-Eirik Steinsvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg