Elgen- Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Kjøpte for noen uker siden en 86 ford sierra. og jeg fikk med noen felger med et 38, men fikk beskjed om at jeg måtte få tak i nye senterringer.. Mitt spm er da hvilket et jeg må ha på sierra? felgene er 6*14. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XnuKe84 Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 kjør til en dekk/felg forhandler å si at du skal ha senterringer til de hjula du har på så finner de, koster 50kr stk eller no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Hei. 38 er bra på Sierra, bygger mer en originalt, ser bedre ut. Senterringer finnes det et hav av, så det må du bare finne nærmeste gummi/felg-sjappe og spørre. Ford har i alle fall navåpning 63,4 , men det vet jo de. Vi tar 50kr om det er kurrante ringer. Kan bli dyrere om det må bestilles. Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg